پیام تسلیت وزیر دفاع در پی درگذشت آیت‎الله ناصری

امیر سرتیپ آشتیانی و رئیس سازمان عقیدتی وزارت دفاع در پی درگذشت آیت‌الله ناصری پیام تسلیتی صادر کردند.
کد خبر: ۵۴۱۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴ - 26August 2022

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درگذشت آیت‎الله ناصری را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و حجت‌الاسلام «سید ضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی وزارت دفاع در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت روحانی عالی قدر و استاد اخلاق، حضرت آیت الله ناصری (رضوان‌الله تعالی‌علیه) را تسلیت گفتند.

در متن پیام وزیر دفاع آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر رحلت عالم وارسته، استاد اخلاق و واعظ متقی، حضرت آیت الله محمدعلی ناصری (رحمه الله علیه) موجب تأسف گردید.

این عالم ربانی در سال‌های عمر شریف و با برکت خود معارف نورانی اسلام و شیعه را ترویج نمودند و در این مسیر مقدس آثار و خدمات گرانبهایی از خود به یادگار گذاشتند.

حضرت آیت الله ناصری استاد اخلاق، عاشق و شیفته امام زمان (عج) بود و طی سال‌های عمر بابرکتش به بیان فضائل و محبت آن حضرت اشتغال داشت.

تربیت شاگردان ممتاز، راهنمایی جوانان مشتاق و جویای معارف الهی و کتابت آثار فاخر، تلاش‌های علمی ایشان در راه اعتلای دین اسلام ناب محمدی (ص)، راهنمایی و‌ارشاد مردم و راه‌اندازی چندین مرکز درمانی از جمله خدمات بزرگ این عالم جلیل القدر است که در اذهان امت اسلام هرگز فراموش نخواهد شد.

اینجانب این ضایعه را به محضر امام زمان (عج)، ولی امر مسلمین جهان و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، حوزه‌‏های علمیه، علمای اعلام، علاقه‌مندان و به‌‏ویژه بیت محترم آن مرحوم و مردم انقلابی، مؤمن و ولایتمدار استان اصفهان تسلیت می‌‏گویم و از درگاه خداوند سبحان برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با پیامر اعظم (ص)، حضرات معصومین علیهم‌السلام و اولیاء الهی و برای بازماندگان و بیت مکرم‌شان صبر و سلامتی مسألت دارم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
سرتیپ دکتر محمد رضا آشتیانی»

همچنین متن پیام رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به شرح زیر است:

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ

با تأسف و اندوه فراوان، با خبر شدیم عالم ربانی و معلم اخلاق و ادب و تواضع حضرت آیت الله محمدعلی ناصری رضوان الله تعالی علیه دار فانی را وداع گفته و به دیار باقی سفر کرده‌اند.

این‌جانب مصیبت فقدان این عارف روشن‌ضمیر را به محضر ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای عزیز، علمای اعلام و مراجع عظام و شاگردان و ارادتمندان و مستفیضان از نَفَس گرم او به‌ویژه به حوزه علمیه اصفهان، مردم شریف و ولایتمدار این استان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

نقش برجسته‌ی این عالم بزرگوار در دفاع از اسلام ناب محمدی و ولایت مطلقه‌ی فقیه و حمایت‌های تأثیرگذار از لزوم ارتقاء توانمندی‌های صنعت دفاعی کشور در مقابله با تهدیدات نظام سلطه در یاد‌ها و خاطره‌ها می‌ماند. روحش شاد و یادش گرامی باد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح
سیدضیاءالدین آقاجانپور»

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها