بازداشت تروریست داعشی در شمال الرمادی

منابع عراقی از بازداشت یک تروریست خطرناک داعشی در یک کمین امنیتی در شمال الرمادی خبر دادند.
کد خبر: ۵۴۱۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱ - 27August 2022

بازداشت یک تروریست خطرناک داعشی در شمال الرمادیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از وبگاه المعلومه، فرماندهی عملیات حشدالشعبی در استان الانبار با صدور بیانیه‌ای از بازداشت یک عضو برجسته گروه تروریستی داعش در شمال شهر الرمادی خبر داد.

نیرو‌های امنیتی با ایجاد یک کمین در منطقه الجرایشی در شمال شهر الرمادی، توانستند این تروریست داعشی را بازداشت کنند. وی در هنگام بازداشت از عملیات نیرو‌های حشدالشعبی غافلگیر شده و نتوانست واکنشی از خود نشان دهد.

یک منبع امنیتی عراقی در این باره گفت: فرد بازداشت شده یکی از مهم‌ترین سرکردگان گروه تروریستی داعش محسوب می‌شود که علیه وی شکایت نامه‌های متعددی وجود دارد و احکام متعددی نیز در زمینه بازداشتش صادر شده است.

این منبع امنیتی افزود: براساس ماده قانون مبارزه با تروریسم در عراق، وی در زمان سیطره داعش بر مساحت گسترده‌ای از استان الانبار، جنایات متعدد تروریستی را اجرایی کرده است.

وی تاکید کرد که نیرو‌های حشدالشعبی عراق با استفاده از اطلاعات موثق امنیتی توانستند این تروریست خطرناک داعشی را مورد پیگرد قرار داده و با رصد نمودن تحرکاتش وی را بازداشت کنند.

نیرو‌های امنیتی عراق و حشدالشعبی در ماه‌های اخیر در عملیات‌های امنیتی مختلفی توانسته‌اند شمار زیادی از سرکردگان و عناصر گروه تروریستی داعش را بازداشت کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار