فرماندار شهرستان دیواندره:

علما وارثان علوم قرآنی و دینی هستند

«حسینی» گفت: علما در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس نقش بزرگی ایفا کردند و وارثان علوم قرآنی و دینی هستند.
کد خبر: ۵۴۲۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵ - 30August 2022

علما وارثان قرآن و دین هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت یادواره پنج شهید روحانی شهرستان دیواندره با حضور حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی‌فقیه در کردستان، «علیرضا شهسواری» مدیرکل بیناد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از مسئولان استانی و خانواده‌های شاهد و ایثارگر شامگاه دوشنبه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیواندره برگزار شد.

«سید طاهرحسینی» فرماندار شهرستان دیواندره در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: علما در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس نقش بزرگی ایفا کردند و وارثان قرآن و دین هستند.

ماموستا «جلال مرادی» امام جمعه شهرستان دیواندره نیز اظهار داشت: شهدا از صدر اسلام تاکنون در جهاد فی سبیل‌الله بودند و نقش بسزایی در پیروزی و حفظ اسلام و قرآن داشتند.

وی افزود: استان کردستان شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده است و شهدای روحانی برای حفظ محراب اسلام و دین از جان و مال خود گذشتند تا اسلام برای همیشه زنده بماند.

امام جمعه دیواندره یادآور شد: شهدای روحانی در استان کردستان قریب به اتفاق به خاطر ترویج دین مبین اسلام ناجوانمردانه ترور شده و به شهادت رسیدند و با گذشتن از امیال دنیوی از اسلام و انقلاب دفاع کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار