ما مقاوم هستیم/

بازدید 14 هزار نفر از نمایش رزمی بصیرتی علمداران ولایت

«ابراهیمی» گفت: اجرای نمایش رزمی بصیرتی علمداران ولایت یکی از برنامه‌های پربازدیدی است که هر شب در اردوگاه شهید باکری حیدرلوی ارومیه برای زائرین راهیان نور برگزار می‎شود و از 15 تیر تا کنون 14 هزار نفر از این نمایش دیدن کردند.
کد خبر: ۵۴۳۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶ - 01September 2022

14 هزار نفر از نمایش رزمی بصیرتی علمداران ولایت دیدن کردند

«عزت‌الله ابراهیمی» مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان‌غربی امروز در حاشیه اجرای نمایش رزمی بصیرتی علمداران ولایت در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ارومیه اظهار داشت: همزمان با آغاز اردوهای راهیان نور شمال غرب از 15 تیر تا کنون استان آذربایجان غربی میزبان زائرینی از سراسر کشور بوده است.

وی گفت: یادمان های تمرچین، شهید کاظمی، شهدای بلفت و دوپازا، یادمان شهدای بمباران شیمیایی سردشت، یادمان دارساوین، یادمان شهید امینی، یادمان شهید خلبان حیدری، یادمان شهید کاوه و یادمان شهید بروجردی از مکان‌های مورد بازدید کاروان راهیان نور استان آذربایجان غربی است.

ابراهیمی افزود: در شهرستان ارومیه نیز یکی از برنامه های شاخصی که برای زائرین راهیان نور در نظر گرفته شده است اجرای نمایش رزمی بصیرتی علمداران ولایت است.

وی تصریح کرد: این برنامه برش هایی از دوران دفاع مقدس در قالب تئاتر است که هر شب پس از نماز مغرب و عشاء برای زائرین به اجرا در می آید و تا کنون 14 هزار نفر زائر از این نمایش رزمی بصیرتی دیدن کرده اند.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان‌غربی اظهار داشت: پس از دو سال از شیوع ویروس کرونا استقبال کاروان راهیان نور از یادمان‌های استان آذربایجان غربی بسیار چشمگیر بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار