آیین گرامیداشت جان‌باختگان مظلوم فاجعه منا در کرمان برگزار شد

آیین گرامیداشت جان‌باختگان مظلوم فاجعه منا در محل مسجد جامع کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰ - 05October 2015

آیین گرامیداشت جان‌باختگان مظلوم فاجعه منا در کرمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، بعد از ظهر روز گذشته آیین گرامیداشت جانباختگان مظلوم فاجعه منا با حضور آیتالله سید یحیی جعفری نماینده ولیفقیه در استان و علیرضا رزمحسینی استاندار کرمان و جمع زیادی از مردم و مسئولان در محل مسجد جامع برگزار شد.

حجتالاسلام علی سازندگی نماینده ولیفقیه در سازمان حج و زیارت استان کرمان در این آیین با اشاره به آیات و روایات اظهار داشت: امنیت رکن اصلی حج است.

وی بیان داشت: به برکت نظام جمهوری اسلامی و هدایت مقام معظم رهبری(مدظله) انشاءالله باید فکر اساسی برای مدیریت حج شود و این اتفاق میافتد و حرمین شریفین از دست آلسعود نجات مییابند.

نماینده ولیفقیه در سازمان حج و زیارت استان کرمان با اشاره به روایات عنوان کرد: هر فردی که در مکه یا مدینه بمیرد، هیچ حسابی ندارد و خداوند همه گناهان به غیر از حقالناس را میبخشد.

سازندگی تصریح کرد: حجاجی که در حج امسال درگذشتند، مرگ شهادتگونهای داشتند و ما ملت ایران و به ویژه ما کرمانیها میخواهیم هر چه سریعتر کمیته حقیقتیاب فاجعه منا بدون ملاحظه وارد عمل شود.

وی با بیان اینکه دل رهبر معظم انقلاب اسلامی این شخصیت با عاطفه، الهی و آسمانی و همه مردم با وقوع فاجعه منا سوخت، تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با یک تشر راه را هموار کرد و مصیبتها در فاجعه منا را به حداقل رساند. وی همچنین عملکرد نیروهای مسلح به ویژه سپاه در واکنش به فاجعه منا را ستود.

نظر شما
پربیننده ها