استاندار همدان:

راه و هدف آیت‌الله شهید مدنی ادامه خواهد داشت

«قاسمی‌فرزاد» گفت: راه و هدف شهید مدنی، هیچ‌گاه پایانی ندارد و همیشه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۵۴۴۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵ - 11September 2022

راه و هدف آیت‌الله شهید مدنی ادامه خواهد داشتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان امروز (یکشنبه) در مراسم گرامی‌داشت چهل و یکمین سالگرد شهادت آیت‌الله مدنی که در بیت ایشان در همدان برگزار شد، اظهار داشت:  پنج شهید محراب داریم که همراه و همگام با حضرت امام (ره) بودند و توسط منافقان به شهادت رسیدند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه منافقان کور دل، ۱۷هزار نفر از فرزندان این سرزمین را ترور کردند، افزود: منافقان، استوانه‌های این مکتب، حرکت و انقلاب را مورد هدف قرار دادند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه شهادت آیت‌الله مدنی، یک برگ زرین دیگر به تاریخ و مکتب شیعه افزوده شد، متذکر شد: نهضت امام خمینی (ره) در همدان با وجود آیت‌الله شهید مدنی اوج گرفت، همدان مرهون وجود چنین شخصیت بزرگی بود.

وی یادآور شد: اگر‌ همدان، این عالم ربانی را در خود جای داد و وی را همراهی کرد به واسطه پیشینه اعتقادی و ایمانی مردم همدان بود.

استاندار همدان عنوان کرد: گرچه شهید مدنی، اصالتا همدانی نبود، اما آنچنان با افراد و اشخاص همدانی انس گرفته بود که برخی فکر می‌کردند که وی همدانی است.

وی با بیان اینکه شهید مدنی، اخلاق، کرامات دینی و اسلامی بسیاری داشت که باعث شده بود جاذبه‌ای در شخصیت ایشان ایجاد کندف افزود: شهید مدنی، در پیش از انقلاب اسلامی نقش موثری در مقابله و مبارزه با رژیم پهلوی داشت. 

قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: آیت‌الله شهید مدنی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، نقش مهم و موثری در شکل‌گیری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کمیته‌ها و ساختارهای انقلاب اسلامی داشتند. 

وی بیان داشت: تمام وجود شهید مدنی، ذوب در اسلام، قرآن و ولایت بود، که منافقان کور دل، با هدف‌گذاری که کرده بودند، این عالم ربانی را به شهادت رساندند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه راه و هدف شهید مدنی، هیچ‌گاه پایانی ندارد و همیشه ادامه خواهد داشت، افزود:  شهید مدنی، اشخاصی را تربیت کرد و یا افرادی در زیر سایه اخلاق و شخصیت وی رشد پیدا کردند که در زمره شهدا قرار گرفتند، ۸هزار شهید والامقام به ویژه سردار شهید حاج حسین همدانی از جمله این اشخاص بودند.

وی خاطرنشان کرد:  شهید مدنی از جمله مردان بزرگی بود که خون پاک خود را هدیه کردند تا این انقلاب شتابنده و بالنده به مسیر خود ادامه دهد.  امروز به یمن برکت خون شهدا است که با ایجاد راهپیمایی اربعین، در کربلا یک کنگره بزرگ تشیع برپا شده‌ است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار