وصیت‌نامه شهید «مهرداد قنبرزاده بائی»:

دوست‌دار ولایت فقیه باشید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «مهرداد قنبرزاده بائی» آمده است: پیرو و دوست‌دار ولایت فقیه باشید تا از مسیر حق منحرف نشوید.
کد خبر: ۵۴۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲ - 20September 2022

دوست‌دار ولایت فقیه باشیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«مهرداد قنبرزاده بائی» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «بابل» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی‌نامه شهید

«مهرداد قنبرزاده بائی» فرزند «قنبر» بیست و نهم شهریور ۱۳۴۴ در شهرستان بابل به دنیا آمد و در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۶۳ در عملیات بدر به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

به خواهران عزیزم توصیه می‌کنم حجاب خود را رعایت کنند؛ چراکه به فرموده‌ی امام علی (ع) «پوشیده و محفوظ داشتن زن مایه آسایش بیش‌تر و دوام زیبایی زن است.» پیرو و دوست‌دار ولایت فقیه باشید تا از مسیر حق منحرف نشوید.

به دیدار خانواده شهدا بروید و آن‌ها را فراموش نکنید. از دروغ و ریا پرهیز کنید. در انتخاب دوست دقت کنید که دوست عاقل به علم انسان می‌افزاید. در برخورد با دیگران متواضع باشید. در تکایا و مساجد در مراسم‌های عزاداری ائمه علیهم الاسلام حضور پیدا کنید. به مطالعه کتب مذهبی بپردازید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار