وصیت‌نامه شهید «حسین احمدی»:

حجاب به زن هیبت و وقار می‌بخشد

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «حسین احمدی» آمده است: به خواهران توصیه می‌کنم حجاب خود را رعایت کنند؛ چراکه حجاب به زن هیبت و وقار می‌بخشد.
کد خبر: ۵۴۶۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰ - 24September 2022

حجاب به زن هیبت و وقار می‌بخشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«حسین احمدی» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «قائمشهر» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی‌نامه شهید

«حسین احمدی» فرزند «علی‌محمد» سی‌ام شهریور ۱۳۴۶ در شهرستان قائمشهر به دنیا آمد و در تاریخ ۲۴ شهریور ۱۳۶۵ در بوکان به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

به شما عزیزان توصیه می‌کنم برای کسب روزی حلال تلاش کنید؛ چرا که به فرموده حضرت زین العابدین (ع): «کسی که بیش‌تر به زندگی عیال خود توسعه بخشد، بیش‌تر مورد خوشنودی خداوند است»

در نمازجمعه که میعادگاه نمازگزاران مومن است حضور پیدا کنید. به دیدار خانواده شهدا بروید تا احساس تنهایی نکنند. همچنین به خواهران توصیه می‌کنم حجاب خود را رعایت کنند؛ چراکه حجاب به زن هیبت و وقار می‌بخشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار