فرمانده ارشد نظامی آجا در استان همدان:

نیروهای مسلح در حمایت از آرمان‌های انقلاب آمادگی کامل دارند

سرتیپ دوم امیر «مرادبکی» گفت: نیروهای مسلح در حمایت و پشتیبانی از آرمان‌های انقلاب آمادگی کامل دارند؛ ما به جهانیان ثابت کردیم اگر ۴۳ سال‌ پیش دشمن به ما حمله کرد ما امروز در داخل کشور منتظر دشمن نمی‌مانیم.
کد خبر: ۵۴۶۷۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵ - 22September 2022

ملت ایرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سرتیپ دوم امیر «پرویز مرادبکی» فرمانده ارشد نظامی آجا در استان همدان امروز (پنج‌شنبه) در رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس یک نقطه عطف و برگ زرین در تاریخ انقلاب اسلامی است و عرصه و میدان ظهور و بروز بسیاری از آحاد و اقشار مختلف بود‌

وی افزود: نتیجه دفاع مقدس پیروزی مطلق بود، زیرا که انقلاب ما برگرفته از قیام کربلا و در راستای خط سرخ کربلا بود. مکتب امام خمینی (ره) برگرفته از مکتب امام حسین (ع) بود و به آن اعتقاد کامل داشتیم و به همین خاطر پیروزی از آن ما بود.

مرادبکی تصریح کرد: ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس به دشمنان و جهانخواران ثابت کردند که ایران و ایرانی در دفاع از وطن، شرافت، کرامت، عزت و آرمان‌های انقلاب و ناموس خود تا پای جان ایستاده و ایستادگی می‌کند و اگر آن‌ها در مقابل دین ما بایستند با تمام قدرت در مقابل دنیای مادی آنان خواهیم ایستاد.

وی خاطرنشان کرد: امروز هم همین روحیه شهادت‌طلبی و ایثار در تمامی مردم ایران و به ویژه در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، ارتش قهرمان، سپاه پاسداران دلیر و ولایت‌مدار، فرماندهی انتظامی شجاع و بسیجیان و ایثارگران  موج می‌زند و به رهبری  فرمانده معظم کل قوا با تمام قوت و توان در گام دوم انقلاب رو به سوی اهداف و آرمان‌های انقلاب در پیش هستیم.

ارشد نظامی آجا در استان همدان بیان داشت: بعضی مواقع به واسطه رافت اسلامی که در حکومت اسلامی موج می‌زند بعضی‌ها فکر باطل و ما را تهدید و یک سری اقدامات رذیلانه  چه در داخل و چه در خارج کشور انجام می‌دهند.

وی عنوان کرد: ما اعلام می‌کنیم ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران مقتدر و نیروی انتظامی همواره در حمایت و پشتیبانی از آرمان‌های انقلاب آمادگی کامل دارند؛ ما به جهانیان ثابت کردیم اگر ۴۳ سال‌ پیش دشمن به ما حمله کرد ما امروز در داخل کشور منتظر دشمن نمی مانیم. الان فرزندان شما در نزدیک‌ترین نقطه به دشمن در خارج از مرزها قرار دارند.

مرادبکی بیان داشت: امروز سربازان ایران اسلامی با گذر از اقیانوس‌ها و دریاها در حیاط خلوت رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی حضور دارند؛ امروز ما فقط دفاع کننده محض نیستیم ما قدرت تهاجمی و آفندی بسیاری داریم و همه این‌ها شعار نیست و در عمل هم نشان دادیم. منتها به فرمایش رهبر انقلاب اسلامی ما شروع کننده نیستیم ولی اگر دشمنی بخواهد تعدی کند؛ دیگر تمام کننده نخواهد بود.

وی متذکر شد: اگر دشمن و ضد انقلابی بخواهد به  آرمان‌های انقلاب توهین کند حتی اگر فکرش هم در سرش داشته باشد؛ از اقدامش پشیمانش خواهیم شد.

خبرنگار: کمال مظفری

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها