یادواره شهید «اربابی» برگزار شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهید «محمدشریف اربابی» در شهرستان مهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۷۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶ - 25September 2022

برگزاری یادواره شهدا درشهرستان مهرستانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهید محمدشریف اربابی به همت حوزه شهید باهنر در شهرستان مهرستان برگزارشد.

سرگرد پاسدار «سیدعلیرضا میری بنجار» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار داشت: تشریح وقایع دفاع مقدس برای نسل جوان از اهمیت والایی برخوردار است؛ زیرا نسل جوان باید بداند برای حفظ نام ایران اسلامی و انقلاب چه رشادت هایی انجام شده است.

میری بنجار در ادامه گفت: باید بدانیم شهدا برای چه جنگیدند و زندگی و عملکرد آنها را الگوی خود قراردهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان بنجار در ادامه به تشریح عملیات‌های مهم دفاع مقدس از جمله کربلای ۵ پرداخت و بیان کرد: رزمندگان اسلام در این جنگ تاریخ‌سازی کردند و به دنیا نشان دادند که با ایمان به خدا می‌توان بر جبهه باطل پیروز شد.

«وحید خوشرو» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان نیز در این یادواره گفت: شهدا بعنوان کسانی که از بهترین سرمایه خودشان که جان عزیزشان باشد، گذشتند تا امروز کشور و ملت ما به این عزت و سربلندی برسد؛ لذا وظیفه ما تکریم خانواده معظم شهداست؛ زیرا از فرزندان عزیز خود برای آسایش امروز ما گذشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها