همزمان با رحلت پیام اکرم (ص) صورت گرفت؛

قدردانی مردم گلستان از نیروی انتظامی

مردم با حضور در مراسم دسته روی نیروهای مسلح در رحلت پیامبر مکرم اسلام از خدمات نیروی انتظامی بخصوص در چند روز اخیر قدردانی کردند.
کد خبر: ۵۴۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲ - 26September 2022

قدردانی مردم گلستان از نیروی انتظامی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، همزمان با ۲۸ صفر سالروز رحلت پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله و شهادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام، مردم ولایت‌مدار استان گلستان، اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، مساجد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط آشوبگران و تحرکات اخیر هنجارشکن را محکوم کردند.

به کوری چشم دشمنان قرآن و رسول الله (ص) و اهل بیت (ع)؛ عزاداران رسول مهربانی (ص) و کریم اهل بیت (ع) در خیابان های شهر آمدند و مراسم سوگواری و سینه زنی را برگزار کردند.

در کنار نیروهای مسلح علاوه بر مردم، مسولان نیز حضور داشتند تا نشان دهند تمام قد از تلاش های نیروهای مسلح که پاسدار حفظ امنیت و آرامش جامعه هستند حمایت خواهند کرد.

شهروندان گرگانی تاکید کردند که ما نظام مان را دوست داریم، از چادرمان که یادگار حضرت زهرا (س) است حمایت می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم هر کسی از منافقین و امثال رجوی، دشمنان داخلی و خارجی به مقدسات ما توهین کنند.  امسال با توجه به اغتشاشات اخیر و هجمه منافقات و ضد انقلابان به نیروی انتظامی انسجام بیشتری را از نیروهای مسلح شاهد بودیم.

همچنین در بسیاری از نقاط استان گلستان علاوه بر نیروهای مسلح شاهد حضور گسترده مردم در این مراسم بودیم و مردم گرگان با در دست داشتن پلاکارت هایی از خدمات نیروی انتظامی بخصوص در چند روز اخیر قدردانی کردند.

در این مراسم  مردم استان گلستان در شهرهای مختلف، با قرائت بیانیه اقدامات اخیر آشوبگران و اغتشاشگران را محکوم کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار