رئيس سازمان بسیج سازندگی:

حرکت‌های جهادی بستر پرورش نیروهای انقلابی است

سردار «زهرایی» گفت: حرکت جهادی، انجام یک پروژه نیست بلکه بهانه‌ای برای شناسایی و پرورش نیروهای جهادی و انقلابی است؛ بر همین اساس حرکت‌های جهادی منهای مردم معنی ندارد و باید در جامعه تکثیر و شبکه‌سازی شود.
کد خبر: ۵۴۸۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹ - 03October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمد زهرایی» رئيس سازمان بسیج سازندگی عصر امروز (دوشنبه) در دوره توانمندسازی مسوولان قرارگاه‌های جهادی، اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی خراسان رضوی در مشهد اظهار داشت: بسیج سازندگی علاوه بر انجام مأموریت‌‌های خود باید به پیوندهای اجتماعی هم فکر کند و با اقشار مختلف ارتباط برقرار کند.

وی با بیان اینکه در سند اعتلای بسیج، کار قرارگاهی انجام می‌دهیم، افزود: بسیج سازندگی با روش‌های مختلف باید مردم را به اقتصاد وارد و امیدوار کند و نقش صحیح به آنها بدهد. بستر این کار در صندوق‌های قرض‌الحسنه فراهم می‌شود.

رئيس سازمان بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: جریان جهادی، فناوری انقلاب است و باید مثل اربعین و جبهه مقاومت خود را بروز و ظهور دهد.

زهرایی با بیان گروه‌های جهادی ۵۶ شهید تقدیم کرده است، گفت: طرحی در مجلس شورای اسلامی است تا نام شهدا و جانبازان جهادی نیز در ساختار موجود ثبت شود. 

وی ابراز داشت: حرکت جهادی، انجام یک پروژه نیست؛ همه طرح‌ها بهانه‌ای برای تربیت و شناسایی نیروهای جهادی و انقلابی است. حرکت جهادی منهای مردم معنی ندارد و باید بین مردم تکثیر و شبکه‌سازی شود.

رئيس سازمان بسیج سازندگی تصریح کرد: نیروهای جهادی باید استقلال و اختیار داشته باشند و در مسیر انقلاب اسلامی حرکت کنند.

زهرایی ادامه داد: هم‌اکنون قرارداد تأمين آب شرب هفت هزار و ۱۳۸ روستا با وزارت نیرو بسته شده است. در زمینه آبخیزداری و مسکن محرومان نیز با دستگاه‌های مربوطه قرارداد امضا شده است.

وی بیان داشت: اجرای طرح‌های مختلف در حاشیه شهرها با اولویت استان‌هایی مثل خراسان رضوی، تهران، خوزستان و سیستان و بلوچستان و تجهیز ۶۴ قرارگاه سازندگی از دیگر اقدامات در حال انجام است.

رئيس سازمان بسیج سازندگی در خصوص حوادث دو هفته اخیر در کشور هم تأکید کرد: دشمن، در اوایل انقلاب و روزی که مسئولان تراز اول کشور را شهید و هر روز صدها نفر از مردم را به شهادت می‌رساند نتوانست کاری انجام دهد، اقدامات کنونی دشمن کف روی آب است و قابل اعتنا نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها