بازار داغ پیراهن‌های مشکی در آستانه ماه محرم

70درصد پیراهن‌های مشکی چینی‌اند!

این‌ روزها اخبار و گزارش‌ها از بازار داغ ادوات و پیراهن‌های مشکی در ماه محرم حکایت دارد و فروشندگان تاکید می‌کنند که چین سهم بالایی در این بازار دارد. در این زمینه رییس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان می گوید که حدود 60 تا 70 درصد پیراهن های مشکی محرم از چین وارد شده است.
کد خبر: ۵۴۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶ - 12October 2015

70درصد پیراهن‌های مشکی چینی‌اند!

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، جواد درودیان در گفتوگویی اظهار کرد: پارچه مشکی از کشورهای ترکیه، تایلند و چین با مارکهای متفاوت وارد میشود ولی سهم بیشتری از این واردات متعلق به کشور چین است.
 
وی با اشاره به اینکه بازار خرید وفروش پیراهن در رکود به سر میبرد افزود: قیمت پوشاک چین مناسب و ارزانتر بوده ولی کیفیت و دوخت آن رضایتبخش نیست.
 
قیمت تولیدی پیراهنمشکی مردانه حدود 25 تا 30 هزار تومان است
درودیان با بیان اینکه سود تولیدکنندگان پیراهن مشکی 13 تا 15 درصد و مغازه داران 25 تا 30 درصد است افزود: در حال حاضر قیمت تولید پیراهنهای مشکی مردانه حدود 25 تا 30 هزار تومان است که مغازهداران نیز با حداکثر سود 20 درصدی آن را میفروشند، ولی در برخی مواقع شاهدیم که همین پیراهن ها با قیمت بسیار بالاتری به فروش میرسند. البته باید توجه داشت که تمامی تولیدکنندگان در تلاشند تا تولیدات خود را به فروش برسانند، چون این پیراهن ها در ایام دیگر خریداری ندارد.
 
رکود بازار به دلیل واردات بیرویه
رییس اتحادیه پیراهن دوزان وپیراهن فروشان، رکود بازار به دلیل واردات بیرویه را از مهمترین مشکلات این صنف برشمرد و گفت: دریافت مالیات های بیرویه نیز از مواردی است که واحدهای صنفی را با مشکل مواجه کرده است.
 
منبع:ایسنا
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار