شهید رجبى: پشتیبان ولایت فقیه باشید

شهید على رجبى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «پشتیبان ولایت فقیه باشید و شکر این نعمت عظیم را بجا آورید و نسبت به او وفادار باشید، سفارشم به خواهران حفظ حجاب و به برادران ادامه راه شهیدان است.»
کد خبر: ۵۴۹۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷ - 09October 2022

شهید رجبى: پشتیبان ولایت فقیه باشید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید على رجبى

«بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام خدمت آقا و مولایمان امام زمان (عج) و با سلام و درود فراوان بر رسول و فرستاده خدا محمد (ص) و امامان علیه‌السلام بخصوص سرور آزادگان حسین بن على (ع) و مادرشان حضرت فاطمه زهرا (س) و تمام اهل بیت (ع) و با درود بر امام امت و امت شهیدپرور و شما خانواده عزیزم.

ابتدا چند کلمه‌اى با خانواده‌ام سخن می‌گویم نمی‌دانم با چه زبانى از شما تشکر کنم امیدوارم خود بر بدی‌هاى من قلم عفو بکشید از زحمات شما تشکر و قدردانى می‌کنم و می‌گویم اگر من به این درجه رسیدم نتیجه زحمات شما بوده، در آخرت شما پدر و مادرم نزد حسین بن على (ع) و زینب (س) خجالت‌زده نخواهید بود هر چند که قربانى شما در مقابل آن‌ها خیلى بی‌ارزش است من امانتى بودم در دست شما و بایستى یک روز میرفتم همانطور که پیشینیان ما رفتند پس چه سعادتى بالاتر از این که امانتتان را در راه معبود تقدیم کنید. من راه و هدفم را با چشمى باز و شناختى کامل پیدا کردم و از شما می‌خواهم بعد از من این نکته را بخاطر بسپارید هیچ انتظارى از کسى نداشته باشید. وصیت من این است که از فرصت کوتاه کمال استفاده را بکنید و به خداوند تکیه کنید، ائمه و معصومین را الگو و سرمشق کرده و به دستورات آن‌ها عمل کنید.

پشتیبان ولایت فقیه باشید و قدر حسین زمان بیدارکننده مسلمانان خفته، رهبر عزیزمان را بدانید و از خداوند بخواهید که او را براى شما حفظ کند، شکر این نعمت عظیم را بجا آورید و نسبت به او وفادار باشید و گفته‌هایش را گوش فرا دهید و به آن‌ها عمل کنید، سفارشم به خواهران حفظ حجاب زینب‌گونه و به برادران ادامه راه شهیدان است که اکبروار زندگى کردند به گونه‌اى که جوان به جنب و جوش افتاده و در کربلاى ایران دلیرانه خروشیدند و سینه خود را در برابر گلوله‌هاى شرق و غرب سپر ساختند و با خونشان درخت اسلام را آبیارى کردند خدایا این قربانیان ملت شهیدپرور را به درگاهت بپذیر و توبه ما را قبول کن.

چند کلمه‌اى نیز به مادر مهربان و پدر محبوبم و همچنین برادران و خواهران عزیزم سخن دارم اگر کشته شدم حتى یک قطره اشک برایم نریزید، من نذرى داشتم که از شما می‌خواهم آن را ادا کنید یک دعاى ندبه صبح جمعه براى من در منزل خودمان بگیرید و بگویید.

سپاه یکى از مهمترین ارگان‌هاى انقلابى هست برادران عزیز این را بدانید که فرمانده سپاه امام زمان (عج) است باز هم تاکید می‌کنم پشتیبان ولایت فقیه باشید که خدا از شما راضى باشد چراکه، ولی فقیه می‌تواند از خون صدهاهزار شهید پاسدارى کند من براى خدا شهید می‌شوم، چون امانتى هستم که از طرف خدا آمدم و به سوی او بازمى‌گردم.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار