حجت‌الاسلام رئیسی:

جامعه علمی کشور مجاهدت مرحوم روستا‌ آزاد در دانشگاه شریف را فراموش نخواهد کرد

رئیس‌جمهور در پیام تسلیتی اعلام کرد: یک عمر مجاهدت علمی استاد خلاق و متواضع، مرحوم روستا آزاد، به‌ویژه در دوران تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه صنعتی شریف، باقیات صالحاتی است که جامعه علمی کشور آن را فراموش نخواهد کرد.
کد خبر: ۵۴۹۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴ - 11October 2022

جامعه علمی کشور مجاهدت مرحوم روستا‌ آزاد در دانشگاه شریف را فراموش نخواهد کردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت «رضا روستا آزاد» اظهار داشت: یک عمر مجاهدت علمی این استاد خلاق و متواضع به‌ویژه در دوران تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه صنعتی شریف، باقیات صالحاتی است که جامعه علمی کشور آن را فراموش نخواهد کرد.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت جناب آقای دکتر رضا روستا آزاد، از مدیران علمی باسابقه کشور و استاد پیشکسوت شیمی دانشگاه صنعتی شریف مایه تاثر و تالم فراوان شد.

یک عمر مجاهدت علمی این استاد خلاق و متواضع بویژه در دوران تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه صنعتی شریف، باقیات صالحاتی است که جامعه علمی کشور آن را فراموش نخواهد کرد. اینجانب ضمن ارج نهادن به کوشش‌ها، خدمات علمی و آثار ماندگار آن مرحوم، مصیبت وارده را به خانواده ایشان و جامعه علمی کشور تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند برای آن مرحوم علو درجات و برای عموم بازماندگان، صبر و تسلی خاطر مسئلت می‌نمایم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار