همایش «ایران قوی، عهد وحدت» به میزبانی بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار شد

همایش ایران قوی، عهد وحدت به میزبانی بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی با همکاری سازمان تبلیغات و مجمع جهانی تقریب مذاهب در دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۰۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵ - 16October 2022
برنامه «ایران قوی، عهد وحدت» به میزبانی بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، همایش «ایران قوی، عهد وحدت» به میزبانی بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی و با همکاری سازمان تبلیغات و مجمع جهانی تقریب مذاهب به مناسبت هفته وحدت در دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی برگزار شد.
 
در این نشست که با حضور تعدادی از خانواده‌ شهدا، علما و مسئولین برگزار شد به مرور لزوم و برکات وحدت امت اسلامی پرداخته شد.
 
 در این مراسم ماموستا «عبدالرحمن مرادی» امام جمعه اهل تسنن کرمانشاه، حجت‌الاسلام و المسلمین «حسینی» مدیرمرکز اسلامی آفریقای جنوبی، «زهره الهیان» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، ماموستا «عثمان یوسفی» امام جمعه اهل سنت سردشت و ... با  رویکرد وحدت ملت ایران و امت اسلام و تداوم مسیر مجاهدت‌های رسول الله به سخنرانی پرداختند.
 
براساس این گزارش، در پایان بیانیه و عهدنامه ای توسط دانشجویان بسیجی جهت تجدید میثاق با آرمان های ناب اسلام و انقلاب اسلامی قرائت شد؛ همچنن در این مراسم از خانواده شهدای اهل تسنن و تشیع تقدیر به عمل آمد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار