استاندار کرمانشاه:

خون پر برکت شهدا، تضمین کننده انقلاب اسلامی است

«امیری‌مقدم» گفت: خون پر برکت شهدای والامقام تضمین کننده انقلاب اسلامی است و ما نیز در مقابل شهدایی که رفتند و انقلاب را بیمه کردند وظیفه سنگینی برعهده داشته و باید ادامه دهنده راه و مسیر شهدای والامقام باشیم.
کد خبر: ۵۵۰۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸ - 17October 2022

خون پر برکت شهدا، تضمین کننده انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «بهمن امیری مقدم» استاندار کرمانشاه با حضور در منزل سه خانواده شهید «اهل سنت» و «اهل حق» از زحمات و فداکاری‌های آنان قدردانی کرد.

استاندار کرمانشاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام در این دیدار اظهار داشت: حضور در جمع خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر توفیق بزرگی از سوی خداوند متعال است که برای قدردانی از زحمات جامعه ایثارگری نصیب خدمتگزاران نظام مقدس اسلامی می‌شود.

وی گفت: دیدار با خانواده‌های ایثارگر موجب تقویت روحیه خدمتگزاری بیشتر مسئولین به جامعه اسلامی است و امیدواریم شهدای عزیز از ما راضی و خرسند باشند.

‌امیری مقدم ادامه داد: خون پر برکت شهدای والامقام تضمین کننده انقلاب اسلامی است و ما نیز در مقابل شهدایی که رفتند و انقلاب را بیمه کردند وظیفه سنگینی برعهده داشته و باید ادامه دهنده ‌راه و مسیر شهدای والامقام باشیم.

در این دیدار «خسرو شهیدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه نیز ضمن معرفی خانواده‌های معظم ایثارگر، مسائل مشکلات آنان را با استاندار کرمانشاه در میان گذاشت که استاندار نیز در خصوص بررسی و پیگیری این مشکلات از سوی مراجع مربوطه دستوراتی صادر شد.

‌در پایان این دیدار از خانواده های معظم شهیدان والامقام «بهمن شفیعی»، «امین رحمانی» و «کامران اعراضی» تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار