مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران:

بهترین میدان برای جهاد تبیین همین موزه‌های دفاع مقدس است

حجت‌الاسلام «رئیسی» گفت: بهترین جایی که می‌تواند در حوزه جهاد تبیین و جنگ نرم با دشمن و فرهنگ‌سازی به ویژه برای نسل‌های جدید به ما کمک کرده و ذهن نسل جدید را از تبلیغات سوء و مسموم رسانه‌های دشمن پالایش کند همین موزه‌های دفاع مقدس است.
کد خبر: ۵۵۱۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰ - 20October 2022

حجت‌الاسلام «عبدالحمید رئیسی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه امروز در حین بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس فارس در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در شیراز اظهار داشت: بهترین جایی که می‌تواند در حوزه جهاد تبیین و جنگ نرم با دشمن و فرهنگ‌سازی به ویژه برای نسل‌های جدید به ما کمک کرده و ذهن نسل جدید را از تبلیغات سوء و مسموم رسانه‌های دشمن پالایش کند همین موزه‌های دفاع مقدس است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران اظهار داشت: بنده با وجود اینکه کمابیش شاهد صحنه‌های واقعی دفاع مقدس بودم اما امروز توفیقی حاصل شد که با حضور در محضر شهدای گرانقدر دفاع مقدس و نمایشگاه که در نوع خود منحصر به فرد بود خاطرات رشادت‌های رزمندگان ما در آن دوران مرور شود.

حجت الاسلام ‌رئیسی با بیان اینکه این نمایشگاه توانسته اقدامات جالب، جامع و گسترده‌ای برای معرفی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کند افزود: در موزه دفاع مقدس فارس نقش بانوان، اقشار مختلف، بسیج، سپاه، روحانیت، ارتش، ژاندارمری، جامعه زنان و جهاد سازندگی به خوبی تبیین گشته و به تصویر کشیده شده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه امروز نیازمند این چنین برنامه‌هایی برای نسلهای بعد از دوران دفاع مقدس هستیم افزود: ما در خصوص روایتگری انقلاب و دفاع مقدس برای نسل‌هایی که در آن زمان حضور نداشتند کم‌کاری کردیم و نسل‌های جدید از آن حماسه عظیم بی اطلاع و کم اطلاع هستند و همین مساله ضرورت کار را بیشتر می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان یک دیده‌بان دقیق که همه مسائل را رصد می‌کنند سالها پیش بحث تبیین را مطرح کردند و یکی از نمودهای جهاد تبیین همین دفاع مقدس ما است.

رئیسی افزود: در حوادث اخیر و فتنه‌های مختلف نیز همواره از ناحیه‌ای آسیب دیدیم که مورد غفلت ما بوده اما به شدت و سریع تحت تاثیر فضای آلوده مجازی دشمن قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه خاطرات دفاع مقدس به خاطر اینکه واقعی و تازه بوده و قصه نیست سریع و صد در صد مورد پذیرش قرار می‌گیرد ابراز داشت: شهدای ما با وجود اینکه کاری دشوار و مافوق تصور کردند، اما روایت حماسه‌سازی آنها مربوط به چند دهه قبل بوده و برای نسل امروز اگر خوب بیان شود جذاب است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: بهترین جایی که می‌تواند در حوزه جنگ نرم با دشمن و فرهنگ‌سازی به ما کمک کرده و ذهن نسل جدید را پالایش کند همین حوزه دفاع مقدس و جهاد تبیین در این میدان به ویژه در موزه‌های دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار