معاون بسیج مساجد و محلات سپاه روح الله استان مرکزی:

یک هزار پایگاه بسیج در سطح استان مرکزی فعالیت تخصصی دارند

سرهنگ خلجی گفت: در سطح استان مرکزی بیش از یک هزار پایگاه بسیج فعالیت در عرصه‌های مختلف فعالیت دارند و جشنواره اسوه که در سه سطح شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود، پایگاه‌های برتر را انتخاب می‌کند.
کد خبر: ۵۵۱۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵ - 20October 2022
یک هزار پایگاه بسیج در سطح استان مرکزی فعالیت تخصصی دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «محسن خلجی» معاون بسیج مساجد و محلات سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز(پنج شنبه) در آیین افتتاح نمایشگاه اسوه ویژه پایگاه هار برتر بسیج استان مرکزی در مصلی اراک اظهار داشت: در سطح استان مرکزی بیش از یک هزار پایگاه بسیج فعالیت در عرصه های مختلف دارند و جشنواره اسوه که در سه سطح شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود پایگاه های بسیج را ارزیابی می کند.
 
وی افزود: در جشنواره امسال ۳۵ پایگاه بسیج بعد از ارزیابی های انجام‌ شده در لیست پایگاه های اسوه قرار گرفتند و با مرحله استانی رسیدند.
 
سرهنگ خلجی بیان کرد: عرصه های فعالیت پایگاه های بسیج علمی و پژوهشی، فرهنگی و هنری، تعلیم و تربیتی، آموزشی، مقاومت، سازندگی و فضای مجازی است.
 
وی ادامه داد: بیش از ۲۰۰ پایگاه بسیج ویژه در سطح استان مرکزی داریم که در عرصه هار مختلف فعالیت های شاخص و قابل توجه ای دارند و استان مرکزی درطی پنج سال گذشته رتبه های خوب و مطلوبي در جشنواره اسوه کشوری کسب کرده است.
 
معاون بسیج مساجد و محلات سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: ۱۳ معاونت تخصصی سپاه استان مرکزی پایگاه های بسیج را مورد ارزیابی قرار می دهند و پایگاه های برتر در این نمایشگاه به جشنواره اسوه کشوری راه پیدا خواهند کرد.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها