رفیق‌دوست در کنگره شهدای تدارکات سپاه:

امروز جهان اسلام نیازمند یاری گرفتن از پاسداران است

وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس گفت: امروز جهان اسلام به یاری گرفتن از ما پاسداران نیاز دارد و فرماندهی آن نیز تنها از یک نفر برمی‌آید.
کد خبر: ۵۵۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳ - 15October 2015

امروز جهان اسلام نیازمند یاری گرفتن از پاسداران است

به گزارش خبرنگار دفاع پرس، سردار محسن رفیقدوست مسئول لجستیک و وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس، پیش از ظهر امروز در دومین کنگره سرداران و 4500 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه با تأکید بر لزوم فرمانبرداری از ولایت فقیه گفت: امروز جهان اسلام به یاری گرفتن از ما پاسداران نیاز دارد و فرماندهی آن نیز تنها از یک نفر برمیآید.

وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس افزود: خاک بر دهانی که امروز کلامی علیه ولایت فقیه بگوید.

وی تصریح کرد: زمانی که قانون اساسی و اصل مترقی ولایت فقیه نوشته شد مهندس بازرگان گفت که "این قبا فقط به قامت حاج آقا روحالله برازنده است"؛ و ما امروز میبینیم که مقام معظم رهبری نیز همانند امام خمینی(ره) هستند.

رفیقدوست ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی 26 سال است که جهان اسلام را رهبری میکنند؛ این رهبر پشتوانهای میخواهد و شما پاسداران پشتوانه ایشان هستید.

 فرمانده لجستیک سپاه در دوران دفاع مقدس در پایان خاطرنشان کرد: من بهعنوان پیرترین سپاهی اعلام میکنم هماکنون در هر جای جهان اسلام که به من ماموریتی سپرده شود بنده آماده اجرا و پشتیبانی از آن مأموریت هستم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار