آماده‌باش کامل در نابلس از ترس عملیات انتقامی عرین الاسود

منابع عبری اعلام کردند که نهاد‌های امنیتی رژیم صهیونیستی نگران پیامد‌های ترور تامر کیلانی از فرماندهان گروه مقاومتی عرین الاسود در نابلس هستند.
کد خبر: ۵۵۱۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴ - 24October 2022

آماده‌باش کامل در نابلس از ترس عملیات انتقامی عرین الاسودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع عبری اعلام کردند که نهاد‌های امنیتی رژیم صهیونیستی نگران پیامد‌های ترور تامر کیلانی از فرماندهان گروه مقاومتی عرین الاسود در نابلس هستند.

در همین راستا، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که برآورد‌های نهاد‌های امنیتی رژیم صهیونیستی حاکی از آن است که گروه عرین الاسود به دنبال اجرای عملیاتی تلافی‌جویانه در واکنش به شهادت کیلانی خواهد بود.

از سوی دیگر، شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد که در پی ترور کیلانی، سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی به سبب ترس از واکنش احتمالی گروه عرین الاسود به حالت آماده‌باش کامل درآمده‌اند.

شبکه عبری زبان کان نیز گزارش داد که تامر زید کیلانی (مبارز فلسطینی ۳۳ ساله) مسئول بسیاری از عملیات‌های ضدصهیونیستی در نابلس بوده است.

در تحولی دیگر، شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست شب گذشته خانه‌ها و خودرو‌های فلسطینیان را در ورودی شهرک المنیه در شرق بیت لحم مورد حمله قرار دادند.

مصطفی البدن فعال فلسطینی ساکن شهرک المنیه تصریح کرد که ده‌ها شهرک‌نشین اشغالگر تحت حمایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به خانه‌ها و خودرو‌های فلسطینیان در این منطقه یورش برده و خسارت سنگینی به آن‌ها وارد کردند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار