مدیرکل جمعیت هلال احمر خوزستان:

نسل امروز به دشمن اجازه نمی‌دهند که به جایشان حرف بزنند

شعبانی گفت: نسل نوجوان و جوان ما البته که مطالبات و خواسته‌هایی دارند که باید برآورده و شنیده شوند، اما همین نسل هوشیار هرگز اجازه نمی‌دهند که دیگران به جایشان حرف بزنند یا تصمیم بگیرند.
کد خبر: ۵۵۳۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸ - 30October 2022

نسل امروز به دشمن اجازه نمی دهند که به جایشان حرف بزنند یا تصمیم بگیرندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، پیکر مطهر شهید گمنام 18 ساله دوران دفاع مقدس امروز پس از تجمع بزرگ دانش آموزی در حرم علی بن مهزیار اهوازی و اجرای سرود «سلام فرمانده توسط «ابوذر روحی» بر دوش مردم انقلابی اهواز و جامعه دانش آموزی این شهر تشییع و در بوستان شهید صباغان به خاک سپرده شد.

«وحید شعبانی» مدیرکل جمعیت هلال احمر خوزستان ضمن حضور در این مراسم، شور و شوق نسل دانش آموز در مراسمات ارزشی را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: پیام دانش آموزان خوزستانی به دشمنان، همین وحدت و شور و نشاطی است که امروز در این مراسم به نمایش گذاشتند.

وی افزود: نسل نوجوان و جوان ما البته که مطالبات و خواسته هایی دارند که باید برآورده و شنیده شوند اما همین نسل هشیار هرگز اجازه نمی دهند که دیگران به جایشان حرف بزنند یا تصمیم بگیرند. 

شعبانی گفت: شور و شعف دهه هشتادی‌ها در این تجمع بزرگ و حضورشان در مراسم تشییع شهید گمنام تداعی کننده روزهای پرشور دوران نوجوانی ما هم شد و خدا را شاکریم که نسل امروز جامعه ما همچنان پویا و سرزنده هستند و برای شهدای میهن‌شان ارزش و احترام قائلند و حرمت آن‌ها را پاسداری می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار