با حضور فرمانده کل ارتش؛

آیین گرامیداشت یکصدمین سال چاپ و انتشار مجله صف ارتش برگزار می‌شود

مراسم گرامیداشت یکصدمین سال چاپ و انتشار مجله صف ارتش جمهوری اسلامی ایران، ۱۵ آبان‌ماه با حضور سرلشکر موسوی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۳۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷ - 02November 2022

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، مراسم گرامیداشت یکصدمین سال چاپ و انتشار مجله صف ارتش جمهوری اسلامی ایران، روز یکشنبه ۱۵ آبان‌ماه سال ۱۴۰۱، با حضور امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزار می‌شود.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از مسئولان و فرماندهان کشوری و لشکری حضور می‌یابند.

آیین گرامیداشت یکصدمین سال چاپ و انتشار مجله صف ارتش برگزار می‌شود

در این مراسم فرمانده کل ارتش، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به ایراد سخن خواهند پرداخت و سردبیران مجله صف از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به همراه پنج نفر از نویسندگان برتر و پیشکسوت این مجله تقدیر می‌شوند.

مجله صف پرسابقه‌ترین مجله در سطح کشور بوده که از سال ۱۳۰۰ هجری شمسی و تاکنون بدون وقفه با نام‌های قشون، مهنامه، ماهنامه ارتش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی به نام صف چاپ و منشر شده و در جشنواره‌های مختلف کشوری و لشکری حائز رتبه برتر در بین نشریات کشور و نیرو‌های مسلح شده است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار