شهید بحیرایی: سربازان وطن قهرمانانه بر دشمن یورش می‌برند

شهید فرید بحیرایی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «سربازان وطن قهرمانانه بر دشمن یورش می‌برند، سربازان اسلام تمام نقشه‌های ضدخدایی را با ایثار و روحیه شهادت‌طلبی نقش برآب می‌کنند».
کد خبر: ۵۵۴۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳ - 07November 2022

شهید بحیرایی: در هر مکان با دشمنان خدا مبارزه کنید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید فرید بحیرایی

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

خدایا به امام حسین (ع) بگو شهدای ما همچون تو سر بر بدن ندارند و با لب تشنه شهید می‌شوند، خدایا! به مهدی‌ات بگو لشکر عظیم اسلام برای یاری‌ات در انتظار توست، خدایا! به علی اصغر (ع) بگو قلب کوچک کودکان ما را با موشک‌های ۹ متری متلاشی می‌کنند، خدایا! به بهشتی‌ات بگو ما همچنان راست‌قامتیم، خدایا! به رجایی‌ات بگو با کفار صلح نخواهیم کرد، خدایا! به شهدای محرابت بگو بلندترین فریادمان نماز است.

خدایا! قدس عزیز و حرم خونین حسین (ع) را از ما گرفتند، شهر‌های ما را ویران کردند کودکان و مردم بیگناه را کشتند، یاران امام را از ما گرفتند. اما ما پیروان مکتب حسینی همه در برابر تو تسلیم هستیم و در برابر کفار همچون کوهی استوار.

سربازان وطن قهرمانانه بر دشمن یورش می‌برند، سربازان اسلام تمام نقشه‌های ضدخدایی را با ایثار و روحیه شهادت‌طلبی نقش برآب می‌کنند، خدایا! کفار به مادیات و سلاح‌های مدرن وابسته‌اند و، اما یارانت به یاری تو دلبسته‌اند، سربازانت را یاری کن.

امت شهیدپرور خوب می‌دانید هر چه از جنگ می‌گذرد بر وسعت جبهه‌ها و مبارزات ما افزوده می‌شود و مسئولیت ما در برابر خون شهدا بیشتر می‌شود، آری، هرچه از عمر جنگ می‌گذرد باید بر وحدت و یکپارچگی مسلمین افزوده شود برای مبارزه‌ای بی‌امان با مزدوران شرق و غرب.

هر چه بیشتر شهید می‌دهیم باید مصمم‌تر و بهتر وارد صحنه شویم، امت شهیدپرور! لحظه‌ای از جنگ غافل نشوید تا هر روزمان عاشورا شود، در هر مکان با دشمنان خدا مبارزه کنید؛ در این مرحله حساس از انقلابمان که از طرف متجاوزین شرق و غرب مورد هجوم قرار گرفته، وظیفه ماست لباس مقدس جهاد را بر تن کنیم و از دادن جان و مال دریغ نکنیم.

پیام شهدا به ما این است که پیرو خط امام باشیم، لحظه‌ای او را تنها نگذاریم و به فریاد مظلومیت حسین زمان خمینی بت‌شکن لبیک بگوییم.

در پایان چندجمله‌ای با خانواده عزیزم، پدر و مادر مهربانم شما زحمت‌های زیادی برایم کشیدید، اما من نتوانستم آن‌ها را جبران کنم امیدوارم مرا حلال کنید شما فرزندتان از خدا گرفتید، اما ارزش اسلام بیشتر از ارزش فرزندتان است پس مرا در راه اسلام قربانی کنید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار