رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس:

صدا و سیما رسانه مردم و یاریگر آحاد جامعه باشد

سرهنگ «قزل‌سفلی» گفت: توصیه ما به مدیر کل جدید صدا و سیما این است که تلاش کند صدا و سیما جلوه‌گاه مسئولین نشود بلکه یاریگر مردم و آحاد جامعه باشد.
کد خبر: ۵۵۵۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶ - 13November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ پاسدار «اسماعیل قزل‌سفلی» رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس امروز در نشست صمیمی با «احمد پهلوانیان» مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس ضمن تبریک انتصاب وی به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای فارس اظهار داشت: توصیه ما به مدیر کل جدید این است که تلاش کند صدا و سیما جلوه‌گاه مسئولین نشود بلکه یاریگر مردم و آحاد جامعه باشد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس بیان کرد: مطالبه اصلی از مدیرکل جدید صدا و سیمای فارس این است که بها دادن به متخصصان متعهد و پرورش نقش‌آفرینان اصلی عرصه رسانه‌ای را یکی از اولویتهای خود قرار بدهد.

سرهنگ قزل سفلی با بیان اینکه هنرمندان، تهیه‌کنندگان، کارگردان‌ها، گزارشگران، مجریان، گویندگان و کلیه افراد خلاق و متخصص حوزه رسانه می‌توانند در مسائل اجتماعی و فرهنگی اثرگذار باشند افزود: انتظاری که از این نهاد مهم و اثرگذار ملی می‌رود این است که صدا و سیما جلوه‌گاه فقط مسئولین نباشد بلکه یاریگر مردم و آحاد جامعه باشد تا بهتر بتواند جذب مخاطب کند.

وی در پایان گفت: گروه‌های جهادی یکی از  گروههای اثرگذار و نقش‌آفرینان واقعی و مردمی در جامعه هستند که حلقه واسط میان مردم و مسوولین بوده و تریبون دادن به آنها هم باعث اقبال مردم به رسانه ملی و هم سبب کمک به نهاد‌های مختلف در موضوعات متنوع می‌گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار