مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

اثرگذاری جبهه مقاومت در سطح بین‌المللی به اثبات رسیده است

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت امروز خود را در عرصه‌های داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی تعریف کرده و کارآمدی خود را به اثبات رسانده است.
کد خبر: ۵۵۶۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۱ - 14November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، کمیته بانوان شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی به ریاست «شیوا خوش‌نسب» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی و با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و مشاورین امور زنان و خانواده دستگاه‌های اجرایی امروز در سالن شهید سلیمانی مشهد برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست اظهار داشت: عده‌ای تلاش دارند در تبیین و ترسیم نقش‌ها بعضی از آن‌ها را کمرنگ جلوه دهند اما آنچه حقیقت است حضور در عرصه‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس مادر، خواهر و همسر رزمندگان و شهدا مهمترین مشوق آن‌ها برای حضور در جبهه‌ها بودند، افزود: نقش زنان در طول انقلاب اسلامی کمتر از مردان نبوده بلکه فراتر بوده است. زنان متدین و انقلابی ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی از بعضی کجروی‌ها نجات پیدا کرده و در میادین مختلفی از جمله دفاعی، فرهنگی، تبلیغی، علمی و آموزشی نقش‌آفرینی می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: خدا را شاکر هستیم این هویت از رفتارهای فمینیستی و اومانیستی که ساخته تفکر غربی‌ است عبور کرده و زن و مرد در انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی و جبهه وسیع مقاومت در کنار هم حماسه آفریدند و هنگامی پیروزی میدان شدند که در کنار هم رزمنده و مدافع باشند.

اثرگذاری جبهه مقاومت در سطح بین‌المللی به اثبات رسیده است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تأکید کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی مبتنی بر ایستادگی، مقاومت و باج ندادن به بدخواه و دشمن بوده که این راهبرد برگرفته از آموزه‌های اسلامی و سیره ائمه اطهار است.

یوسفعلی‌زاده با بیان اینکه دشمنان هیچگاه عزت اسلام و مسلمانان را نخواسته و نمی‌خواهند، ادامه داد: انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت امروز خود را در عرصه‌های داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی تعریف کرده و کارآمدی خود را به اثبات رسانده است.

وی بیان داشت: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت یک تکلیف مهم و عمومی است و آحاد جامعه نسبت به این مهم وظیفه دارند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایثار و از خودگذشتگی شهیدان در تأمین امنیت پایدار، گفت: شهدا و ایثارگران به‌عنوان سرمایه‌های معنوی نور چشم، عزیز ملت و مایه افتخار هستند چراکه اگر شهادت نباشد اسارت است و شهدا با تقديم جان خود عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

اثرگذاری جبهه مقاومت در سطح بین‌المللی به اثبات رسیده است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: در نظام مقدس اسلامی هرچه جریان دارد به برکت مقاومت است و عزت امروز جمهوری اسلامی ثمره جهاد، مقاومت و شهادت است؛ بر همین اساس وظیفه داریم آثار و ارزش‌های مقاومت ملت ایران را از صدر انقلاب تاکنون و تا ظهور حضرت مهدی (عج) نشر دهیم و از ارزش‌های دفاع مقدس حداکثر بهره را ببریم.

یوسفعلی‌زاده ابراز داشت: مشاورین امور زنان و خانواده دستگاه‌های اجرایی استان باید نسبت به نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت توجه ویژه داشته باشند و این منطق را ادامه دهند تا بیش از گذشته گسترش پیدا کند.

اثرگذاری جبهه مقاومت در سطح بین‌المللی به اثبات رسیده است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها