رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

اقتدار امروز نیروی دریایی مرهون حماسه‌های دفاع مقدس/ در حوادث اخیر مردم به خوبی دشمن را شناختند

چمران ضمن تقدیر از جان‌فشانی‌های دریادلان ارتش جمهوری اسلامی درباره آشوب‌های اخیر گفت: ملت ایران در حوادث اخیر دشمن را به خوبی شناخت و دانست که آن‌ها به دنبال از بین بردن یکپارچی و وحدت ملت ما هستند.
کد خبر: ۵۵۸۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ - 27November 2022

اقتدار امروز نیروی دریایی رهین حماسه‌های دفاع مقدس/ در حوادث اخیر مردم به خوبی دشمن را شناختندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و نهمین جلسه این شورا با گرامی‌داشت هفته بسیج اظهار داشت: روز گذشته اعضای شورای شهر تهران به همین مناسبت دیداری با فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) داشتند و خداقوتی به بسیجیان که روز‌های سختی را پشت سر می‌گذارند، گفتند.

چمران با گرامی‌داشت هفتم آذر روز نیروی دریایی گفت: نیروی دریایی در دفاع مقدس با اجرای عملیات‌های مختلف توانست جلوی دشمن را بگیرد و آن‌ها را شکست دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین با تبریک پیروزی تیم ملی فوتبال برابر تیم ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: این پیروزی دل ملت را شاد کرد؛ همچنین اگر همدل و وحدت داشته باشیم قطعا در بازی روز سه‌شنبه پیروز خواهیم شد.

وی با بیان اینکه برخی‌ از پیروزی تیم ملی ایران ناراحت شدند، گفت: امروز دشمنان ما با مطرح کردن مسائل مختلف و پرداختن به شادی کردن بازیکنان تیم ملی و مردم ایران سعی در به حاشیه بردن این پیروزی را دارند.

چمران خاطرنشان کرد: ملت ایران در حوادث اخیر دشمن را به خوبی شناخت و دانست که آن‌ها به دنبال از بین بردن یکپارچی و وحدت ملت ما هستند.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها