مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی خبر داد؛

استقرار نماینده بنیاد شهید در ۳ بیمارستان مشهد

حجت‌الاسلام «حسن‌زاده» گفت: در راستای خدمت به جامعه ایثارگری، در بیمارستان‌های امام‌رضا (ع)، رضوی و قائم (عج) نماینده ایثارگران مستقر شده است، تا امور مربوط به جامعه ایثارگری تسهیل یابد.
کد خبر: ۵۵۹۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱ - 04December 2022

خدمت به جامعه ایثارگری در بیمارستان‌های امام‌رضا (ع)، رضوی و قائم‌ (عج) مشهدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «مهدی حسن‌زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی، در راستای اجرای طرح «سپاس»، با جانباز سرافراز ۷۰ درصد «احمد خدادی» و جانباز معزز ۳۰ درصد «سعید ایوانیان» در بیمارستان قائم (عج) مشهد دیدار و وضعیت سلامتی آن‌ها را مورد بررسی قرار دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در این دیدار گفت: در راستای خدمت به جامعه ایثارگری، در بیمارستان‌های امام‌رضا (ع)، رضوی و قائم (عج) نماینده ایثارگران مستقر شده است، تا امور مربوط به جامعه ایثارگری تسهیل یابد.

وی ضمن آرزوی سلامتی برای اسوه‌های ایثار و مقاومت، ادامه داد: بیمه تکمیلی بنیاد شهید و امور ایثارگران، توانسته خدمات درمانی خوبی به جانبازان تحت پوشش این بیمه ارائه دهد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی افزود: خانواده‌های شهدا و ایثارگرانی که تحت پوشش بیمه بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند، چنانچه تمایل داشتند، برای دریافت خدمات درمانی به مراکز مختلف مراجعه کنند، می‌توانند با ارائه اسناد پزشکی، هزینه درمانی خود را از بیمه دریافت کنند.

وی تأکید کرد: در تمامی ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نمایندگان ایثارگران مستقر هستند و انتظار است، رفع مشکلات خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان در کم‌ترین زمان ممکن انجام شود.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با اهدای لوح سپاس و یک جلد کلام الله مجید، از شکیبایی این عزیزان در تحمل مجروحیت قدردانی کرد.

در این دیدار که با حضور «محمدجواد غلامپور» معاون بهداشت و درمان اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی صورت گرفت؛ با پزشکان معالج دیدار و نحوه ارائه خدمت‌رسانی به ایثارگران بررسی شد.

سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده ۱۷ هزار و ۳۵۷ شهید، ۵۱ هزار و ۴۰۰ جانباز و سه هزار و ۳۹۶ آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار