استاندار همدان مطرح کرد؛

اجرای طرح محرومیت زدایی در ۴۴ محله کم برخودار استان همدان

«قاسمی‌فرزاد» گفت: ۴۴ محله در سطح استان، مشمول طرح ۲۰۲۰ هستند که دستگاه‌ها موظف هستند متناسب با ظرفیت این محلات و جذب اعتبارات نسبت به رفع محرومیت و خدمت‌رسانی به مردم اقدامات لازم را انجام دهند.
کد خبر: ۵۶۰۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲ - 10December 2022

اجرای طرح محرومیت زدایی در ۴۴ محله کم برخودار استان همدانبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان امروز (شنبه) در جلسه محرومیت‌زدایی و توانمند‌سازی محلات کم برخوردار که با حضور «آقامحمدی» رئیس ستاد توانمندسازی محلات کشور برگزار شد، اظهار داشت: در طرح توانمندسازی محلات، دو هزار و بیست محله محروم در کشور شناسایی شده‌اند و قرار است در یک برنامه ۱۲ تا ۱۵ ساله با تمرکز بر جوانان این محلات و مناطق محروم به رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برسند.

قاسمی‌فرزاد افزود: با اقدامات هفت‌گانه شامل ثبت‌نام مسکن متناسب با وسع مالی فرد، اشتغالزایی، بیمه همگانی سلامت، ثبت نام مردم در طرح پزشک خانواده، ارائه سبد غذایی ماهانه توسط کمیته‌امداد به افراد دارای سوء تغذیه، شروع به تحصیل جاماندگان از آموزش و توسعه و استعدادیابی ورزش فوتبال محلات در گروه آقایان و رشته داژبال برای بانوان شاهد رهایی محلات از محرومیت خواهیم بود.

استاندار همدان تصریح کرد: طی اقداماتی که در راستای محرومیت‌زدایی انجام شده، تاکنون ۴۴ محله کم‌برخوردار در سطح استان شناسایی شده‌اند.

وی عنوان کرد: ۴۴ محله در سطح استان، مشمول طرح ۲۰۲۰ هستند که دستگاه‌ها موظف هستند متناسب با ظرفیت این محلات و جذب اعتبارات نسبت به رفع محرومیت و خدمت‌رسانی به مردم اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار