مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

ورود پیکر مطهر 7 شهید گمنام به خوزستان

سردار مرادحاجتی گفت: پیکر مطهر هفت شهید گمنام فردا از طریق فرودگاه بین المللی شهید قاسم سلیمانی اهواز وارد استان می‌شوند و مورد استقبال مردم و مسئولین قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۵۶۱۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷ - 12December 2022

ورود پیکر مطهر 7 شهید گمنام به خوزستانسردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، اظهار داشت: هفته گذشته پیکر مطهر تعداد 111 شهید گمنام تازه تفحص شده دفاع مقدس از مسیر آبراه بین‌المللی اروندرود وارد بندر آبادان شدند و قرار است که در سراسر کشور و همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) تعداد زیادی از پیکر مطهر این شهدا در شهرهای مختلف کشور تشییع و خاکسپاری شوند.

وی افزود: پیکر‌های مطهر این شهدا مربوط به عملیات‌های والفجر مقدماتی، والفجر یک، خیبر، بدر، کربلای پنج، بیت‌المقدس هفت و تک‌های دشمن در سال 67 است که توسط گروه‌های تفحص کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح کشف شدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با اعلام اینکه از این تعداد، خوزستان میزبان پیکر هفت شهید گمنام است، بیان کرد: پیکر مطهر هفت شهید گمنام ساعت 6:30 صبح فردا سه‌شنبه 22 آذر از طریق فرودگاه بین المللی شهید حاج «قاسم سلیمانی» اهواز وارد استان می‌شوند و مورد استقبال مردم و مسئولین قرار خواهند گرفت.

مرادحاجتی با اشاره به اینکه مراسم تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر این شهدا در ششم دی‌ماه همزمان با روز شهادت حضرت زهرا (س) در چند نقطه از استان برگزار می شود، افزود: جزئیات زمان و مکان تشییع شهدا را در یک نشست خبری به اطلاع عموم خواهیم رساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار