جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

طرح مهارت آموزی سربازان تاثیر به‌سزایی در رفع معضل بیکاری داشته است

سرهنگ عسگری گفت: طرح مبارک مهارت آموزی سربازان تاثیر به‌سزایی در رفع معضل بیکاری داشته و ارائه آموزش‌های مهارتی عمومی، تخصصی و اجتماعی برکات بسیار فراوانی داشته است.
کد خبر: ۵۶۱۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳ - 13December 2022
طرح مهارت آموزی سربازان تاثیر به سزایی در رفع معضل بیکاری داشته استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «محمد رضا عسگری» امروز (سه شنبه) در کارگروه اشتغال و مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح استان مرکزی اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی امروز دوران سربازی به مقطعی برای خودسازی و پرورش استعدادها تبدیل شده و جوانان با حضور در خدمت مقدس سربازی مدیریت صحیح زندگی و نقش آفرینی در مسئولیت های اجتماعی را فرا می گیرند.
 
وی افزود: امروز به برکت وجود جوانانی مومن و انقلابی شاهد نقش آفرینی آنها در عرصه‌های استقلال، امنیت و خودکفایی ایران اسلامی در سایر بخش ها هستیم که بخشی از این حماسه آفرینی‌ها توسط سربازان شجاع، دین دار، وظیفه شناس، قانون مدار و وفادار در سایر نیروهای مسلح اعم از ارتش قهرمان، سپاه مقتدر، فراجا سرافراز و وزارت دفاع ارزشمند رقم می خورد.
 
سرهنگ عسگری ادامه داد: خوشبختانه با هم افزایی که در طول سال های اخیر و تدبیر حکیمانه ای که در تشکیل راه‌اندازی قرارگاه مهارت آموزی سربازان شده شاهد اتفاقات مبارک هستیم که مهارت آموزی سربازان علاوه بر اینکه موجب ایجاد نشاط در بین آنها شده جذابیت سربازی را نیز بالا برده است.
 
وی تأکید کرد: طرح مبارک مهارت آموزی سربازان تاثیر به سزایی در رفع معضل بیکاری داشته و ارائه آموزش‌های مهارتی عمومی، تخصصی و اجتماعی برکات بسیار فراوانی داشته که در دولت سیزدهم انتظار این است هم افزایی دستگاه ها با نیروهای مسلح بیشتر باشد.
 
جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه فرهنگ سازی در خصوص نهادینه سازی مهارت آموزی در بین سربازان یک ضرورت مهم است‌، گفت: در این راستا رسانه ها و خصوصا صدا و سیما نقش مهمی دارند. 
 
وی افزود: با توجه به توطئه های دشمن در جنگ شناختی یکی از مهمترین اقداماتی که امروز باید برای جوانان بیشتر مورد توجه قرار گیرد امیدآفرینی و ایجاد انگیزه برای آنها است و این باید از طریق فرآیندی صورت پذیرد.
 
سرهنگ عسگری خاطر‌نشان کرد: قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه در امیدآفرینی و ایجاد انگیزه موفق عمل کرده و امیدواریم دستگاه‌های دولتی با انجام‌ تکالیفی که بر عهده دارند در موفقیت‌های این قرارگاه بیشتر نقش آفرینی کنند.
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار