پدر شهید عجمیان:

مردم در نهم دی نشان دادند که از وطن‌شان دفاع می‌کنند

پدر شهید عجمیان گفت: نهم دی روز بیعت امت با ولایت است و مردم در این روز نشان دادند که از دین‌شان، اسلام‌شان و وطن‌شان دفاع می‌کنند و در مقابل فتنه‌گران ایستاده‌اند.
کد خبر: ۵۶۴۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳ - 30December 2022

پدر شهید عجمیان: مردم در نهم دی نشان دادند که از وطن‌شان دفاع می‌کنندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، پدر شهید روح‌الله عجمیان در گفت‌وگویی با اشاره به محکومیت اقدامات ضد انقلاب در سال ۸۸ و چند ماه اخیر در ایران، اظهار داشت: ۹ دی روز بیعت امت با ولایت است و مردم در این روز نشان دادند که از دین‌شان، اسلام‌شان و وطن‌شان دفاع می‌کنند و در مقابل فتنه‌گران ایستاده‌اند و آن‌ها را محکوم می‌کنند، دقیقا مشابه این کار را هم در روز‌ها و ماه‌های اخیر در تشییع شهدای امنیت و راهپیمایی ۱۳ آبان انجام دادند.  

پدر شهید عجمیان در صحبتی با مردم ایران، گفت:من از مردم ایران می‌خواهم در عصر حاضر مثل آن سال‌ها پیرو خط ولایت و امام حسین (ع) باشند و از وطن‌شان دفاع کنند که اگر اینطور نباشد، کشور ما هم به سرنوشت سوریه، عراق و افغانستان دچار خواهد شد و امنیت مردم از بین خواهد رفت و امیدوارم همه مردم این موضوع وحدت و حفظ امنیت و دفاع از ولایت را درک کنند تا به سرنوشت آن کشور‌ها دچار نشویم.

وی در ادامه، درباره فرزند شهیدش گفت:روح‌الله هم از ابتدایی که وارد مسیر کار‌های انقلابی شد، عاشق شهادت بود و هر وقت که اتفاقی یا فتنه‌ای و یا فراخوانی توسط بسیج محله برای حضور صادر می‌شد، با جان و دل به عنوان اولین نفر حضور پیدا می‌کرد.

پدر شهید عجمیان افزود: همین چند سال پیش که سن کمی داشت، اصرار می‌کرد که هر طور شده بتواند برای دفاع از حریم اهل بیت به سوریه برود.

وی  خاطرنشان کرد: یکی از عادت‌های روح‌الله در آن زمان این بود که مادرش را با خود بر مزار شهدای گمنام و شهدای امنیت می‌برد و می‌گفت اگر حاجتی می‌خواهی بر سر مزار شهدا اشک بریز و برایشان مادری کن.

پدر این شهید مدافع امنیت در پایان با تأکید بر اینکه مردم ایران پشتیبان رهبر انقلاب باشند و خیمه ولایت را حفظ کنند، گفت: من دست تک‌تک مردم ایران را می‌بوسم و فرزندم را در راه این انقلاب و کشور فدا کرده‌ام و امیدوارم که راه این شهدا ادامه پیدا کند.

منبع: فارس

پایان پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها