معاون فرهنگی کمیته امداد کشور:

روحانیت نباید از پایگاه اجتماعی خود غفلت کند

حجت‌الاسلام جعفری گفت: روحانیت بیشتر از اینکه سیاسی، فرهنگی، هنری و یا علمی باشد ماهیتا یک صنف اجتماعی است و پایگاه اصلی خود را که پایگاه اجتماعی است نباید فراموش کند.
کد خبر: ۵۶۴۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹ - 01January 2023

️پایگاه اصلی روحانیت اجتماعی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام جعفری معاون فرهنگی کمیته امداد کشور امروز در مراسم اختتامیه اولین جشنواره گفتمان خدمت که با حضور مسئولین در استان مازندران برگزار شد، اظهار داشت: روحانیت بیشتر از اینکه سیاسی، فرهنگی، هنری و یا علمی باشد ماهیتا یک صنف اجتماعی است و پایگاه اصلی خود را که پایگاه اجتماعی است نباید فراموش کند.

وی به اعتبار روحانیت در بین مردم اشاره کرد و افزود: روحانیت باید همواره به خود یادآور شود که اگر در عرصه سیاست و فرهنگ موثر بوده دلیل آن این است که در میان مردم و همراه مردم بوده است.

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: این جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها برای روحانیت تذکری است که هدف را فراموش نکند.

معاون فرهنگی کمیته امداد کشور با اشاره به شرایط این روز‌های جامعه که گاهی دامن روحانیت را گرفته بیان داشت: تأثیر مهم این جشنواره‌ها برای آحاد اجتماعی از جهت اینکه دست آورده‌ها، فعالیت‌ها و واکنش‌های اجتماعی روحانیت را ببیند و سبب تلطیف فضای اجتماعی، همگرایی، همزیستی و ایجاد نگاه واقعیت بینانه مردم نسبت به روحانیت می‌شود بسیار موثر است.

اولین جشنواره گفتمان خدمت که با همکاری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و کمیته امداد مازندران ویژه فعالین تبلیغی و جهادی، مراکز نیکوکاری استان مازندران ۸ لغایت ۱۱ دی در سالن همایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار