حجت‌الاسلام «مصلحی»:

تداوم انقلاب اسلامی نیازمند ادامه راه شهداست

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با رزمنده دوران دفاع مقدس در استان خراسان شمالی دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۶۴۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴ - 31December 2022

دیدار و تجلیل از روحانی رزمنده دوران دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، به مناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت،  حجت‌الاسلام «حیدر مصلحی» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس به همراه سرتیپ دوم پاسدار «اسماعیل فرجی» فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی، حجت‌الاسلام «احمد پرهیزگار» مدیریت و مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خراسان شمالی با حضور در منزل حجت‌الاسلام «رضاعلی ایزانلو» با این روحانی و رزمنده دوران دفاع مقدس در بجنورد دیدار و گفت‌‌وگو کرد. 

حجت‌الاسلام مصلحی در این دیدار به نقش مهم روحانیت در میادین نبرد اشاره کرد و اظهار داشت: وجود روحانی در میادین نبرد قطعا بر روحیه رزمندگان تاثیر مثبت داشته و باعث قوت قلب آنها می‌شود.

وی افزود: خانواده‌های معظم شهدا الگوی واقعی صبر و استقامت در جامعه هستند و تداوم انقلاب اسلامی نیازمند ادامه راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گفت: خانواده‌های معظم شهدا به عنوان بزرگ‌مردان این سرزمین و پشتوانه محکم مسئولانی هستند که در مسیر خدمت به خلق، جهاد گونه گام بر می‌دارند.

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها