امام‌جمعه شهرستان دهلران:

رسالت سنگینی بر دوش معلمان است

حجت‌الاسلام «موسوی» گفت: امروزه رسالت سنگینی بر دوش معلمان است؛ زیرا هدایت جامعه و به‌ویژه نسل جوان توسط معلمان صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۶۶۵۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸ - 07May 2024

رسالت سنگینی بر دوش معلمان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین «موسوی» امام جمعه شهرستان دهلران در آیین تجلیل از مقام معظم در این شهرستان اظهار داشت: خداوند متعال نظام جهان را بر اساس تعلیم و تربیت گماشته است و برای اینکه اهمیت مقوله تعلیم و تربیت را به بشریت گوشزد کند، کتب الهی، پیامبران و امامان را جهت راهنمایی بشریت نازل کرد.

وی افزود: انسان‌هایی که در مسیر تعلیم و تربیت قرار می‌گیرند، سعادتمند هستند و عالی‌ترین مقام و درجه را از خداوند متعال دریافت کرده اند.

امام‌جمعه دهلران بیان کرد: امروزه رسالت سنگینی بر دوش معلمان است؛ زیرا هدایت جامعه و به‌ویژه نسل جوان توسط معلمان صورت می‌گیرد و نقش مهمی در زندگی مردم دارند.

حجت‌الاسلام «موسوی» با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های فرهنگی وظیفه‌ای مهم در قبال مسائل مختلف همانند عفاف و حجاب، نماز و اجتناب از گناه دارند.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند در کلاس درس باید مسائل کشور تبین شود، اظهار داشت: فرقی نمی‌کند که معلمان در چه مناطقی تدریس می‌کنند و لازم است که دانش آموزان با مباحث گوناگون کشور آشنا شوند.

امام‌جمعه دهلران در پایان عنوان کرد: مسئولان می‌بایست مشکلات معلمان را حل کنند تا این قشر آسوده‌خاطر و با روحیه مضاعف در فکر تدریس باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار