جان‌فدا/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی:

مسئولان توصیه‌های شهید «سلیمانی» را چراغ راه قرار دهند

«طالبی» گفت: لازم است مسئولان توصیه‌های شهید «قاسم سلیمانی» را فصل‌الخطاب و چراغ راه خود قرار دهند.
کد خبر: ۵۶۵۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷ - 02January 2023

مسئولان توصیه‌های «حاج قاسم سلیمانی» را فصل‌الخطاب قرار دهندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «محمدرضا طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران، ضمن عرض تسلیت و تهنیت سالروز شهادت سردار «سلیمانی» از سفر این شهید بزرگوار به شهرستان مرزی سربیشه گفت و اظهار داشت: سردار «سلیمانی» در دهه 70 که فرماندهی قرارگاه شرق را به عنوان یکی از 8 قرارگاه عملیاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عهده داشت، برای یک مأموریت کاری ویژه در استان‌های خراسان و سیستان و بلوچستان و به صورت غیرمترقبه به سربیشه آمد.

وی تصریح کرد: سردار «سلیمانی» با آن روحیه جهادی که داشت در این سفر، ضمن بازدید و گفت‌وگو با مردم منطقه، با رویکرد مردم‌داری و مردم‌یاری خدمات خوبی را با استفاده از ظرفیت سپاه ارائه کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این سفر مهر 1370 انجام شد، عنوان کرد: در زمان حضور سردار «سلیمانی» فرمانده حوزه بسیج عشایری درح بر عهده «محمد سالاری» بود، پاسداری که در طول دوره خدمتی خود به دنبال رفع مشکلات مردم بود.

طالبی یکی از خدمات ماندگار «محمد سالاری» را احداث یک حسینیه بزرگ در روستای صعب‌العبور و محروم بیشه ذکر کرد که با استفاده از کمک‌های مردمی و با همت مردم ساخته شد، اضافه کرد: در پایان این مأموریت، سردار «سلیمانی» در قالب دست نوشته، توصیه‌هایی به «حاج محمد سالاری» می‌کند که بیشتر در راستای خدمت به مردم و جلب رضایت آن‌هاست.

وی با تأکید بر اینکه این 10 توصیه ارزشمند، خیلی حائز اهمیت است، متذکر شد: چنانچه این موارد فصل‌الخطاب و چراغ راه همه مسئولان قرار گیرد و همه به آن عمل کنیم و در این مسیر حرکت کنیم، خیلی از مشکلات حل خواهد شد و بی شک رضایت خدا و مردم را به همراه خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی به قرائت متن کامل این دست نوشته پرداخت و متذکر شد: این منشور همه حوزه‌های عبادی، سیاسی، اجتماعی و اخلاقی را در برمی‌گیرد.

طالبی یادآور شد: در مقطعی که مرز خراسان و سیستان و بلوچستان به جهت جولان اشرار ناامن شده بود، با حضور سردار «قاسم سلیمانی» کاملاً امن و پاک شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها