جان فدا/ همرزم حاج قاسم سلیمانی در صحن شورای شهر تهران:

شهادت حاج قاسم اشتباه راهبردی دشمن بود

سردار حاجی باقری گفت: دشمن با شهادت حاج قاسم به دنبال شکست جبهه مقاومت بود، اما امروز جایگاه جبهه مقاومت را می‌بینیم و این دومین اشتباه راهبردی دشمن بود که به آن اعتراف کرده است.
کد خبر: ۵۶۵۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴ - 03January 2023

شهادت حاج قاسم اشتباه راهبردی دشمن بودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «مرتضی حاجی باقری» از جانبازان دوران دفاع مقدس و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی صبح امروز (سه‌شنبه) و همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها با حضور در صحن شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه شروع جنگ علیه ایران و شهادت حاج قاسم دو اشتباه راهبردی دشمن بود که به آن اعتراف کردند، اظهار داشت: پس از جنگ و پیروزی ایران کشوری که روزی نمی‌توانست سیم‌خاردار تولید کند به موشک‌های نقطه‌زن دست پیدا کرد و این یکی از اشتباهات راهبردی دشمن بود که به آن بار‌ها اعتراف کرد.

حاجی باقری افزود: رئیس جمهور آمریکا پس از شهادت حاج قاسم به مردم ایران تبریک گفت، اما همگان دیدیم مردم در تشییع شهدا چه عظمتی ایجاد کردند و ترس در دل دشمنان انداختند.

این جانباز هشت سال دفاع مقدس افزود: دشمن با شهادت حاج قاسم به دنبال شکست جبهه مقاومت بود، اما امروز جایگاه جبهه مقاومت را می‌بینیم و این دومین اشتباه راهبردی دشمن بود که به آن اعتراف کرده است.

وی با بیان اینکه آرزوی سردار سلیمانی شهادت بود و او به بهترین شکل به آرزوی دیرینه خود رسید، گفت: با شهادت حاج قاسم وحدتی بین کشور‌های منطقه و ایران ایجاد شد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها