جان فدا/ استاندار مازندران:

شهید «سلیمانی» محور مقاومت است

«حسینی پور» گفت: سردار سلیمانی یک مکتبی است که با حضور خود جبهه مقاومت را تحت پوشش قرار می‌دهد و با شهادت خود تمام دنیا را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
کد خبر: ۵۶۵۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸ - 06January 2023

شهید «سلیمانی» محور مقاومت استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران امروز در سخنان پیش از خطبه شهرستان نور با اظهار اینکه نباید مدیران برای مردم فخرفروشی کنند، اظهار داشت: مدیر بدون درنظر گرفتن مردم شانیتی ندارد، زیرا مدیران به خاطر مردم در مصدر و مسند قرار گرفته‌اند.

حسینی پور یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران را در شهرستان‌ها، توجه و تکریم ارباب رجوع ذکر کرد و افزود: در آینده نزدیک مردم توسط مسئولان ارزیابی می‌شوند و مسئولان بدانند در شرایط جنگ تمام عیار باید بیشتر به خواسته‌های مردم توجه شود.

استاندار مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی متذکر شد: سردار سلیمانی محور مقاومت به شمار می‌رود و یک مکتبی است که با حضور خود جبهه مقاومت را تحت پوشش قرار می‌دهد و با شهادت خود تمام دنیا را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

استاندار مازندران ادامه داد: باید تحریم‌های داخلی را بشکنیم و متأسفانه برخی مسئولان از برخی ارزش‌ها و ارتباط با مردم فاصله گرفتند درحالی که حل مسائل مردم باید سرلوحه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه قطار توسعه و فعالیت حرکت اقتصادی استان به حرکت درآمد، از احیای ظرفیت شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: شهرستان نور دارای ظرفیت‌های خاصی بوده که باید احیا شود.

حسینی پور از عقد قرارداد احداث بزرگترین مرکز تست بین المللی خودرو مربوط به دو کمپانی بزر گ خودروسازی به مساحت ۱۰۰ هکتار در چمستان خبر داد و تصریح کرد: این پروژه برای دو هزار و ۵۰۰ نفر شغل ایجاد می‌کند.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: در بخش محروم بلده بزرگترین کارخانه تولید قطعات یدکی ایران خودرو ایجاد می‌شود و برای ۵۰۰ نفر شغل فراهم خواهد شد و با راه اندازی شهرک‌های دامپروری و کشاورزی در مناطق روستایی شهرستان نور، این منطقه فعال می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار