جان فدا/ نماینده ولی فقیه در مازندران:

تکریم و تجلیل شهید «سلیمانی» پیام مقاومت و استکبارستیزی دارد

آیت‌الله «محمدی لائینی» با بیان اینکه تکریم و تجلیل شهید سلیمانی پیام مقاومت و استکبارستیزی دارد، گفت: ملت خواستار مقاومت، تقویت مقاومت و ادامه راه مقاومت و سردار سلیمانی هستند.
کد خبر: ۵۶۵۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸ - 06January 2023

تکریم و تجلیل شهید «سلیمانی» پیام مقاومت و استکبارستیزی داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان با بیان اینکه مومن باید تقوا داشته باشد، اظهار داشت: مومن خداترس هم در زندگی دنیا و هم آخرت از خدواند برکات دریافت خواهد کرد.

آیت‌الله محمدی لائینی با گرامی‌داشت سالروز وفات حضرت ام البنین (ع) افزود: حضرت ام البنین (ع) مظهر صبوری است و در شرایط سختی‌ها و مصیبت‌ها باید محبت به دنیا را کم کنیم.  

امام جمعه ساری با گرامی‌داشت روز تکریم مادران و همسران شهدا و بیان اینکه از صبوری خانواده‌های شهدا و مادران و همسران شهدا قدردانی می‌کنیم، ادامه داد: رنج و زحمت همسران شهید بیشتر است چراکه اداره خانه و زندگی و تربیت فرزند را نیز بر عهده دارند.

وی با گرامی‌داشت شهدای دانشجوی هویزه اضافه کرد: در محاصره شهر هویزه دانشجویان شهید تا آخرین نفرشان ایستادگی کردند و به شهادت رسیدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت سالروز حماسه ۱۸ دی مردم ساری تصریح کرد: در حماسه مردم ساری دو شهید «اسماعیل عابدین پور» و «عسگری توفیقی» به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه حماسه ۱۹ دی مردم قم سرآغاز انقلاب اسلامی بود، اذعان داشت: ۱۷ دی ۱۳۱۴ حرکت ضد دینی کشف حجاب اجباری با تحریک شیاطین و دستور استکبار به وسیله رضاخان انجام شد و تبعات آن هنوز باقی است و امروز نیز دشمن مواجه با سیاست‌های غلط کشف حجاب عادی سازی و فرهنگ سازی می‌کند.

امام جمعه ساری با اشاره به فرازی از بیانیه گام دوم انقلاب متذکر شد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب نباید به افراد کم حجاب برچسب بی‌دینی زد، اما حجاب یک واجب شرعی است و همه باید آن را رعایت کنند.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه مسئولین وظیفه دارند در این زمینه به وظایف خود عمل کنند، تصریح کرد: ملت ما از این کشف حجاب‌ها دل خوش ندارد و آن را محکوم می‌کند و این‌ها شیوه استکبار جهانی و دنیای غرب است و زیبنده کشور اسلامی نیست.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه برنامه‌های سالگرد شهید سلیمانی باشکوه برگزار شد، افزود: مردم از صد‌ها کشور بر مزار این سردار شهید حضور یافتند و یاد و خاطره سردار دل‌ها را گرامی داشتند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه مردم به راه و آرمان شهید سلیمانی اعتقاد و باور دارند، خاطرنشان کرد: تکریم و تجلیل این شهید پیام مقاومت و استکبارستیزی دارد و ملت خواستار مقاومت، تقویت مقاومت و ادامه راه مقاومت و سردار سلیمانی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار