امام جمعه دامغان:

جامعه قدردان صبوری مادران و همسران شهدا است

«رستمیان» گفت: جامعه قدردان صبوری مادران و همسران شهدا است که به ما درس مقاومت دادند.
کد خبر: ۵۶۵۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹ - 06January 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدحسن رستمیان» امام جمعه دامغان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دامغان با اشاره به سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا و با بیان اینکه جامعه قدردان صبوری مادران و همسران شهدا است، اظهار داشت: مادران و همسران شهدا به ما درس مقاومت دادند.

وی با بیان اینکه مادران و همسران شهدا راه و سیره حضرت ام‌البنین (س) را در پیش گرفته و با صبوری شأن به این بانوی بزرگ اسلام اقتدار کردند، تاکید کرد: باید قدردان مجاهدت و وجود مادران و همسران شهدا باشیم.

امام جمعه دامغان با اشاره به سالروز کشف حجاب از سوی رضا خان و با بیان اینکه این پدیده شوم به دست استعمارگران و بر اساس یک توطئه علیه مردم رقم خورد، ابراز کرد: استعمار با این کار به دنبال ایجاد مانع پیشرفت در جامعه بود.

رستمیان با بیان اینکه حجاب یک امری فطری و عقلی است، تاکید کرد: باید به بانوانی که حجاب ناقص دارند تذکر و نصیحت کرد که به رعایت حجاب بپردازند.

وی با بیان اینکه کلید واژه فتنه اخیر در کشورمان «زن» بود و دشمنان می‌خواستند با این فتنه به اهداف خود برسند، تاکید کرد: دشمنان بار دیگر با حضور مردم ناکام شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها