مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

غرب در تقابل عظمت فرهنگ ناب اسلامی به گزافه‌گویی متوسل شده است

حجت‌الاسلام «مهدوی» اقدامات توهین‌آمیز برخی رسانه‌های غربی علیه اسلام و مرجعیت دینی را نشان‌دهنده افول تمدن غربی دانست و گفت: دنیای غرب در تقابل عظمت و بزرگی فرهنگ ناب اسلامی و دینی به ابتذال و گزافه‌گویی متوسل شده است.
کد خبر: ۵۶۶۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳ - 10January 2023

غرب در تقابل عظمت فرهنگ ناب اسلامی به گزافه‌گویی متوسل شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به تجمع مردم رشت برای محکومیت اهانت به مقام ولایت و مرجعیت که روز پنجشنبه ۲۲ دی ساعت ۱۰ در مصلی رشت برگزار می‌شود اظهار داشت: هتک حرمت‌ها زنجیره اتحاد مسلمانان را محکم‌تر می‌کند.

وی با اشاره به اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی تصریح کرد: این اولین بار نیست که اقدام توهین‌آمیزی از سوی نشریه فرانسوی به مقدسات و مرجعیت دینی اتفاق می‌افتد بلکه این اقدامات همواره از برخی مدعیان فرهنگ و تمدن سابقه داشته است.

مهدوی اقدامات توهین‌آمیز این رسانه‌ها علیه اسلام و مرجعیت دینی را نشان‌دهنده افول تمدن غربی دانست و افزود: دنیای غرب در تقابل عظمت و بزرگی فرهنگ ناب اسلامی و دینی به ابتذال و گزافه‌گویی متوسل شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه احترام به عقاید و باور‌های دینی یکی از گزاره‌های مهم رعایت اصول انسانی است گفت: هر زمان که دنیای مدعی غرب در مواجه با عظمت و بزرگی اسلام ناب محمدی دچار ضعف و شکست می‌شود به توهین و تحقیر ارزش‌های اسلامی روی می‌آورد.

وی تاکید کرد: موفقیت‌های دنیای اسلام و محور مقاومت و ظهور و نمود بیداری اسلامی در جهان موجب سرافکندگی و ذلت تمدن پوشالی غرب شده و آن‌ها برای تخریب این موفقیت‌ها راهی جز توهین و هتک حرمت پیدا نمی‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان ضمن محکومیت اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی به مقدسات و مرجعیت دینی، متذکر شد: اقدام سخیف و توهین‌آمیز نشریه فرانسوی موجب جریحه‌دار شدن مسلمانان و جهان اسلام شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار