دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین:

رژیم موقت در آستانه سومین سقوط خود قرار دارد

حجت‌الاسلام رحیمیان گفت: اسرائیلی‌ها خودشان اذعان دارند که صهیونیسم یک بار در ۷۵ سالگی و بار دیگر در ۸۰ سالگی سقوط کرده و در حال حاضر نیز در آستانه سومین شکست و سقوط خود قرار دارد.
کد خبر: ۵۶۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵ - 17January 2023

رژیم موقت در آستانه سومین سقوط خود قرار داردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدحسن رحیمیان» نماینده ولی فقیه و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین در یازدهمین همایش نماد مقاومت که امروز (سه‌شنبه ۲۷ دی ماه) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدای مقاومت، اظهار داشت: سرزمین فلسطین از ویژگی‌های برجسته‌ای برخوردار است که در قرن اخیر به رژیم صهیونیستی مبتلا شد.

حجت‌الاسلام رحیمیان ادامه داد: اسرائیلی‌ها خودشان اذعان دارند که صهیونیسم یک بار در ۷۵ سالگی و بار دیگر در ۸۰ سالگی سقوط کرده و در حال حاضر نیز در آستانه سومین شکست و سقوط خود قرار دارد.

دبیر کل جمعیت دفاع از ملت فلسطین عنوان کرد: اسرائیل کودک‌کش در حال سقوط است بنابراین چاره‌ای جز ضربه زدن به مقاومت اسلامی ندارند.

رحیمیان تاکید کرد: راه شهدای مقاومت تا نابودی این رژیم کودک‌کش ادامه خواهد داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کسانی که به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند، بدانند که با طناب اسرائیل به ته چاه سقوط خواهند کرد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار