سردار باقرزاده:

آمریکایی‌ها اسناد عراق را با خودشان بردند ولی منافقین را نبردند

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح و مشاور عالی رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: سؤال اینجاست: چه شده است که آمریکایی‌ها به‌هنگام ترک عراق اسناد مورد علاقه را با خود برده‌اند ولی منافقین بیچاره را در اردوگاه لیبرتی جا گذاشته‌اند؟
کد خبر: ۵۶۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷ - 04November 2015

آمریکایی‌ها اسناد عراق را با خودشان بردند ولی منافقین را نبردند

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح و مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور فرهنگ دفاعی و حفظ ارزشهای شهیدان و دفاع مقدس گفت: از مدتها قبل از کمیته بین المللی صلیب سرخ درخواست کرده بودیم تا برای دسترسی کاملتر، به پرونده مسائل انسانی جنگ تحمیلی رژیم صدام علیه جمهوری اسلامی ایران، کلیه اسناد و مدارکی را که نیروهای متجاوز و اشغالگر آمریکایی از وزارت دفاع عراق به سرقت برده و هم اکنون در پنتاگون نگهداری میشود برای ردیابی امور شهدا و مفقودین از آمریکاییها درخواست نماید.

وی افزود: بعد از چندین مرحله پیگیری، اخیراً مسئولین صلیب سرخ به ما گفتند موضوع را با آمریکاییها مطرح کردند اما آنان اظهار داشتند: "بخشی از اطلاعات مورد نظر ایرانیها هم اکنون در سایتها گذاشته شده و قابل دسترسی میباشد که میتوانند به آن رجوع کنند".

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه تصریح کرد: بیان مطلب فوق از سوی آمریکاییها نشان میدهد آنچه تاکنون در مورد سرقت اسناد کشور عراق توسط آمریکاییها گفته شده بود کاملاً صحت داشته و مخفی کردن سایر اسناد نیز حکایت از اغراض خاص آنان دارد.

سردار باقرزاده در همین رابطه افزود: حال سؤال اینجاست: چه شده است که آمریکاییها بههنگام ترک عراق، اسناد مورد علاقه را با خود بردهاند ولی منافقین بیچاره را در اردوگاه لیبرتی جا گذاشتهاند تا جایی که آنان هدف خشم مردم مسلمان عراق و جیش المختار قرار گرفتند؟

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار