رئیس سازمان صمت لرستان:

تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است

«جعفری» گفت: تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و تلاش برای رفع مشکلات این قشر جزو اولویت‌های کاری همه مسئولان باید باشد.
کد خبر: ۵۶۷۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹ - 17January 2023

تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است

به گزارش  دفاع‌پرس از خرم آباد، «بهمن جعفری» رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان  امروز سه شنبه در دیدار با خانواده شهید «جهان‌پناه» که با حضور «رضا رحیمی نسب» مشاور وزیر صمت و هماهنگ‌کننده امور ایثارگران وزارت، «فرزاد محمدی» مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان و سرهنگ «صادقی» مسئول بسیج مهندسین صمت انجام شد، بیان کرد: اگر در دوران دفاع مقدس یک وجب از خاک کشور را به بیگانگان ندادیم بخاطر مقاومت رزمندگان بود.

وی ادامه داد: تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و تلاش برای رفع مشکلات این قشر جزو اولویت‌های کاری همه مسئولان باید باشد.

این مسئول، ایثار و جانفشانی شهدا را ضامن وحدت در جمهوری اسلامی اعلام کرد و یادآور شد: شهدا با شهادت به فوز عظیم و صلاح و رستگاری دست یافتند و شهادت در راه باری تعالی دارای مقام و مرتبه‌ای عظیم است و اجر و پاداش آن نزد خداوند متعال محفوظ است.

جعفری اضافه کرد: شهدا به ما یاد دادند که در چه مسیری حرکت کنیم و باید ادامه‌دهنده راه این عزیزان باشیم.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان خانواده شهدا را چشم و چراغ ملت ایران دانست و تصریح کرد: خانواده‌های شهدا تکیه گاه معنوی جامعه ما هستند، آن‌ها با راهی کردن عزیزان خود در واقع همه آرزوهایشان را فدا کرده‌اند.

وی افزود: شهدا با ایستادگی و مقاومت و اقتدار مانع تحقق اهداف دشمن شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار