اجرای دومین روز طرح کشوری «بانوی فاطمی» در یزد + تصاویر

دومین روز طرح کشوری «بانوی فاطمی» با حضور جمعی از مسئولان استانی برای اولین بار در استان یزد اجرا شد و در این رابطه بانوی علوی یزد تجلیل شد.
کد خبر: ۵۶۸۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲ - 19January 2023
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، دومین روز طرح کشوری «بانوی فاطمی» با حضور جمعی از مسئولان استانی برای اولین بار در استان یزد اجرا شد و در این رابطه بانوی علوی یزد تجلیل شد.
 
این طرح از طرف بنیاد «دعبل خزاعی» با مشارکت اداره تبلیغات اسلامی بصورت یکپارچه در سراسر کشور در حال برگزاری است که امروز «فاطمه سمیعیان مهرجردی» که بیش از نیم قرن است در مسیر قرآن و اهل بیت (ع) فعالیت دارد تقدیر به عمل آمد.
 
این طرح با مشارکت بنیاد دعبل خزاعی به نمایندگی «محمدرضا دهقانی» و اداره تبلیغات، شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان یزد صورت پذیرفت که در این تجلیل ریاست محترم اداره تبلیغات شهرستان حجةالاسلام دادآفرین، مسئول تشکل‌های دینی شهرستان حجةالاسلام دشتی، حجةالاسلام ذاکری، سید محمد رستگاری مدیر کل دفتر امور شهری و شورا‌های استان و از اعضاء مجمع خیرین بنیاد، کفیل الناس، سالم یزدی به عنوان نماینده بانوان حضور داشتند و با اهداء لوح تقدیر و هدیه معنوی از ایشان تقدیر به عمل آمد.
 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار