مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

استقبال خوب جوانان و نوجوانان از مراسم اعتکاف در استان

حجت‌الاسلام «مهدوی» از برپایی مراسم اعتکاف در بیش از ۱۰۰ نقطه این استان خبر داد و گفت: استقبال خوبی از سوی مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان در برپایی اعتکاف صورت گرفته است.
کد خبر: ۵۶۹۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹ - 25January 2023

استقبال خوب جوانان و نوجوانان از مراسم اعتکاف در استانبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان امروز در نشست هم‌اندیشی و هماهنگی برپایی اعتکاف در گیلان، اظهار داشت: دشمنان معنویت جوانان و آحاد مردم را هدف قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه هویت ایران اسلامی با معنویت گره خورده است، تصریح کرد: برپایی اعتکاف امروزه به عنوان یک عمل معنوی و ارزشمند اهمیت ویژه‌ای دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به جنگ رسانه‌ای و ترکیبی دشمن علیه نظام و باور‌های دینی، بیان کرد: اعتکاف و سایر فرایض دینی سپر بلای انحرافات فرهنگی و اعتقادی است و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

مهدوی با بیان اینکه دشمن از هیچ تلاشی علیه نظام اسلامی فروگذار نکرده است، گفت: تغییر نگرش‌ها و باور‌های دینی و سبک زندگی اسلامی هدف اصلی دشمن است.

وی از برپایی اعتکاف در بیش از ۱۰۰ نقطه گیلان خبر داد و افزود: مساجد شهر‌ها و روستا‌های گیلان، برخی دانشگاه‌ها و بقاع متبرکه آمادگی برپایی فریضه نورانی اعتکاف هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از افزایش ۴ برابری برپایی اعتکاف نسبت به سال گذشته در این استان خبر داد و اضافه کرد: استقبال خوبی از سوی مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان در برپایی اعتکاف صورت گرفته و استقبال جوانان کم نظیر است.

حجت‌الاسلام مهدوی با اشاره به حضور روحانیون و مبلغین خوش ذوق و متعهد در برپایی فریضه اعتکاف در گیلان، گفت: با توجه به قرارگیری ایام اعتکاف با دهه فجر این فریضه می‌تواند جنبه جهاد تبیینی هم داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار