مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی:

اقدام پارلمان اروپا نتیجه شکست دشمنان در اغتشاشات اخیر است

«ابوالفتح‌زاده» با محکوم کردن اقدام پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقدام رذیلانه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران نتیجه شکست‌های آنان در طراحی و اجرای اغتشاشات اخیر است.
کد خبر: ۵۶۹۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲ - 28January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، «جابر ابوالفتح‌زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی و جمعی از مدیران ارشد این نهاد، امروز (شنبه) با حضور در ستاد فرماندهی سپاه عاشورا، ضمن دیدار با سردار «اصغر عباسقلی‌زاده» اقدام اخیر پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کردند. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در این دیدار اقدام رذیلانه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نتیجه شکست‌های آنان در طراحی و اجرای اغتشاشات اخیر عنوان کرد و اظهار داشت: به دنبال این تصمیم ضدّ ایرانی، ضروری دیدیم تا از سپاهی که به‌منظور دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی شکل گرفته و یکی از رویش‌های انقلاب است، اعلام حمایت کرده و با این نهاد مردمی و انقلابی به خصوص لشکر همیشه پیروز عاشورا تجدید بیعت دوباره‌ای داشته باشیم.

وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران همانند سپاه، مولود انقلاب اسلامی است و با هدف خدمت‌رسانی به کسانی تأسیس شده که نقش مهمی در تثبیت جمهوری اسلامی ایران ایفا کردند. حال و در همپیوندی با تحوّلات اخیر، عهد می‌بندیم که راه روشن و پاک شهدای والامقام را ادامه دهیم و در مسیر نورانیِ ترسیم‌شده توسط حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ثابت قدم باشیم.

«ابوالفتح‌زاده» همچنین به فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی این نهضت، به انحای مختلف دشمنی خود را نشان داده‌اند و تصمیم پارلمان اروپا درباره سپاه پاسداران، آخرین دشمنی آنان بود اما انسان‌های واقع‌بین در سراسر دنیا اذعان دارند که سپاه علاوه بر نقش‌آفرینی در حفاظت از دستاوردهای انقلاب، منجی منطقه و جهان از شرّ داعشِ تروریستی است که نیروی قدس و فداکاری فرمانده شهید این نیرو، حاج قاسم سلیمانی زمینه‌ساز این مهم بود.

وی با اشاره به در پیش بودن سالگرد عملیات‌های بدر و خیبر، افزود: از همین مکان مقدس که روزی دفتر کار سردار شهید مهدی باکری بود، به روح پرفتوح این شهید بزرگ و دیگر سرداران شهید لشکر عاشورا درود و سلام می‌فرستیم.

فرمانده سپاه عاشورا هم در این دیدار با ابراز مراتب قدردانی خود از مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بابت حضور در ستاد فرماندهی این سپاه گفت: این حضور مایۀ دلگرمی سپاهیان، منشاء افزایش مودّت و صمیمت بین نهادهای انقلابی، عامل تحکیم انقلاب اسلامی و زمینه‌ساز یأس دشمنان است.

سردار «عباسقلی‌زاده» با بیان اینکه همگان مدیون ازجان گذشتگی شهدا و استقامت خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان عزیز هستند، اضافه کرد: از خدا می‌خواهیم به ما در تداوم راه شهدای والامقام و زمینه سازی برای ظهور حضرت ولیعصر(عج) توفیق دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار