۴۴ سال افتخار/ رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی خراسان رضوی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

رمز اقتدار جمهوری اسلامی عدم وابستگی است

حجت‌الاسلام «حسن‌زاده» گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک کشور مستقل اهداف خود را در منطقه و در جهان با قدرت دنبال می‌کند.
کد خبر: ۵۷۲۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷ - 11February 2023

حجت‌الاسلام «غلامحسن حسن‌زاده» رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مشهد ضمن تبریک دهه مبارک فجر به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴۴ سال اخیر پرداخت و اظهار داشت: از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی در 44 سال گذشته می‌توان به استقلال در ابعاد مختلف، ترویج معنویت، عملی کردن وصیت نبی مکرم اسلام(ص) در توجه به قرآن کریم و عترت اشاره کرد.

وی با اشاره به امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور مستقل اهداف خود را در منطقه و در جهان با قدرت دنبال می‌کند.

حسن‌زاده با اشاره به ناامن‌سازی منطقه توسط دشمنان به خصوص آمریکا، گفت: یکی از اهداف بلند مدت آمریکا ناامن‌سازی منطقه بوده و هست اما نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان جزیره‌ای امن در مدت 44 سال پس از انقلاب اسلامی در منطقه شناخته می‌شود و دشمنان جرأت تعرض نه تنها به مرزهای این کشور قدرتمند را ندارند بلکه در منطقه هم نخواهند داشت.

رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی خراسان رضوی به وجود جوانان مقتدر در مرزهای کشور به عنوان حافظان نظم و امنیت در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و بیان داشت: به برکت وجود این غیورمردان و جان‌برکفان در مرزهای و داخل کشور امنیت پایدار برقرار است و دشمنان عقب رانده شدند و اقدامات خصمانه آن‌ها با شکست مواجه شده است لذا باید خدا را شاکر و قدردان مجاهدت‌های حافظان نظم و امنیت باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها