۴۴ سال افتخار / رئیس کل دادگستری استان گلستان:

اقدام اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی تهدید فتنه را به فرصت تبدیل کرد

«آسیابی» گفت: اقدام اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص عف مجرمان فتنه اخیر نیز منجر به آن شد که این تهدید به فرصت تبدیل شود.
کد خبر: ۵۷۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸ - 09February 2023

اقدام رهبر انقلاب تهدید فتنه را به فرصت تبدیل کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، «حیدر آسیابی» رئیس کل دادگستری استان گلستان امروز (پنجشنبه) در نشست خبری به مناسبت دهه مبارک فجر در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: دشمن از آنجایی که نتوانست بود در عرصه اقتصادی و نظامی موفق باشد نسبت به فتنه اخیر اقدام کرد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان ادامه داد: اقدام اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص عف مجرمان فتنه اخیر نیز منجر به آن شد که این تهدید به فرصت تبدیل شود.

آسیابی بیان کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی به همراه داشته منکر برخی از مشکلات در حوزه اقتصادی نیستیم ولی وقتی به قبل از انقلاب و وضعیت آن زمان نگاه می‌کنیم این مسئله قابل تشخیص است که وضعیت رفاهی مردم با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست.

وی افزود: چیزی از اروپا و کشورهای پیشرفته کم نداریم و وضعیت ظاهری و پیشرفت‌های برخی از کلان شهرهای ما حتی از شهرهای اروپایی بیشتر است ولی به دلیل اطلاع‌رسانی مسموم و سیاه‌نمایی رسانه‌های دشمن ابن مسئله نادیده‌ انگاری شده و باید جهاد تبیین را در پیش بگیریم.

این مسئول تاکید کرد: بیش از ۵۰ درصد در برخی دانشگاه‌ها حضور بانوان را شاهد هستیم و حتی برخی دستگاه‌های اجرایی بیش از ۵۰ درصد اشتغال بانوان را دارند که با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست.

آسیابی ابراز داشت: در کنار هجمه‌های جنگ نرم  سخت نظام عملکرد درخشانی داشته و وظیفه رسانه‌ها تبیین این موضوعات و جلوگیری از سیاه‌نمایی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار