۴۴ سال افتخار/ از سوی دادگستری استان گلستان انجام شد؛

برپایی میز خدمت مسئولان قضایی گلستان در مصلای نمازجمعه استان

رئیس کل دادکستری گلستان، دادستان مرکز استان و دیگر مسئولان قضایی استان امروز با حضور در مصلاهای نمازجمعه و برپایی میز خدمت درخواست های قضایی مردم را رسیدگی کردند.
کد خبر: ۵۷۲۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴ - 10February 2023

برپایی میز خدمت مسئولان قضایی گلستان در مصلای نمازجمعه گرگان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، رئیس کل دادکستری گلستان، دادستان مرکز استان و دیگر مسئولان قضایی استان امروز با حضور در مصلاهای نمازجمعه و برپایی میز خدمت درخواست های قضایی مردم را رسیدگی کردند.

در گرگان مرکز استان گلستان میز خدمت در مصلای این شهر برپا شد و مسئولان قضایی به درخواست های ۱۵۰ تن رسیدگی و دستورهای لازم صادر کردند.

مشخصات و شماره تماس مراجعان هم برای اطلاع رسانی به آنان به منظور پیگیری درخواست های مراجعه کنندگان ثبت شد. همزمان با مرکز استان در ۱۸ شهر دیگر استان هم رئیس دادگستری و دادستان های هر شهرستان با حضور در جمع نمازگزاران، پاسخگوی مشکلات و درخواست های مردم بودند.

رئیس کل دادگستری گلستان اظهار داشت: فردا هم ایستگاه های مشاوره حقوقی با حضور قضات و حقوقدانان استان در مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در همه شهرهای استان برپا می شود.

آسیابی افزود: در گرگان، ایستگاه مشاوره حقوقی رایگان در میدان وحدت ( شهرداری) این شهر از صبح فردا دایر است.

حیدر آسیابی از راه اندازی درگاه یکپارچه ارتباطات مردمی قوه قضاییه هم خبر داد و تصریح کرد: سامانه «سامع» قوه قضاییه، سامانه ای است که افراد می توانند انتقادات کلی خود از روند دادرسی و نحوه کار قوه قضاییه را به اطلاع مسئولین این قوه برسانند، همچنین افراد می توانند برای ثبت درخواست ملاقات حضوری با مسئولان قوه قضاییه و پیگیری درخواست‌های خود از طریق ورود به سایت سامع به نشانیsame.eadl.ir، اقدام نمایند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها